به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین تقی روحانی ظهر امروز در بین مدیران این شهرستان با گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: امام (ره) با تمسک به ولایت علی و اهل بیت (ص) رهبری امت اسلامی را به دست گرفت.

وی ایام مبارک دهه فجر امسال را به دلیل تقارن با فاطمیه اول را فجر فاطمی خواند و افزود: دشمنان انقلاب در طول 39 سال از پیروزی انقلاب تلاش کردند ولایت را از ملت ما بگیرند و انقلاب را نابود کنند.

امام جمعه رودسر با اشاره به حضور پررنگ مردم درصحنه های مختلف انقلاب تصریح کرد: ملت ایران با همه گرفتاری ها همیشه با فداکاری و نثار جان و مال خود محکم پشت ولایت و رهبری انقلاب ایستادند و از انقلاب خوب مراقبت کردند تا از سوی دشمنان به نظام آسیب وارد نشود.

روحانی حکومت و مسئولیت را یک امانت خواند که نباید به آن خیانت شود، افزود: مردم ولی نعمت ما هستند باید باروی گشاده با آن ها برخورد شود، دوره خدمت رسانی به مردم را قدر بدانید زیرا بزرگ ترین توفیق الهی که به انسان عنایت می شود خدمت به مردم است.

وی خطاب به بعضی از مسئولینی که با عمل خود آب در آسیاب دشمن می ریزند، گفت: بعضی از مسئولین در جبهه دشمن می جنگند و به خاطر پاره ای از مشکلات به جان هم افتادند این امر موجب ایجاد تفرقه و تقویت توطئه های دشمنان می شود.

امام جمعه رودسر ایمان و باورهای دینی، اتحاد و رهبری پیامبرگونه امام (ره) و امروز هدایت های مقام معظم رهبری موجب پیروزی انقلاب خواند و افزود: ملت ایران با وحدت خود توانستند رژیم 2500 ساله شاهنشاهی را در کشور نابود کردند.

وی بر لزوم حفظ وحدت در جامعه تأکید کرد و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می کنند با ایجاد تفرقه و نزاع داخلی وحدت ملت ایران را از بین ببرند و به افکار شوم خود دست پیدا کنند و ازاین جهت وظیفه ما پیروی از ولایت با حفظ روحیه انقلابی و ارزش های خون شهدا، پرهیز از تجمل گرایی و حفظ بیت المال است.

روحانی با انتقاد از حضور کمرنگ مسئولان در مراسم پرفیض نماز جمعه افزود: نماز جمعه پیشانی انقلاب بوده و تقویت این جایگاه انقلابی ضروری است اما متأسفانه حضور بعضی از مسئولان در نمازهای جمعه کمرنگ است.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان