به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حجت الاسلام عبدالله واحدی نژاد در خطبه های این هفته نماز جمعه لنگرود اظهار کرد: اطاعت از ولی فقیه یکی از نشانه های تقوا است امکان ندارد کسی را باتقوا نامید در حالی که از ولی فقیه تبعیت نمی کند درحالی که تبعیت از ولی فقیه دستور الهی است.



 



وی گفت: خدمات زیادی در طول دوران انقلاب انجام شده است ولی متأسفانه به چشم نمی آید و دلیل آن را باید جستجو کنیم.



 



امام جمعه موقت لنگرود بابیان اینکه وقتی روحیه افراد در جامعه راحت طلبی و خوش گذرانی شد و کسی قناعت نکند خدمات دولت ها نیز برای آنان قانع کننده نیست افزود: وقتی مردم ساده زیستی مسئولین را ببینند آرامش می گیرند ولی وقتی برخی را در اوج و برخی را پایین می بینند آن وقت خدمات به چشم نمی آید.



 



واحدی نژاد بابیان اینکه روحیه دینی ضعیف و تفاوت طبقاتی در جامعه مانع نمایان شدن خدمات می شود افزود: روحیه ایثار و فداکاری باید در جامعه تقویت شود تا همه در کنار یکدیگر برای پیشرفت کشور خدمت کنند.



 



وی همه را نسبت به حفظ انقلاب موظف دانست و تصریح کرد: هر مسئولی که در کشور مشغول خدمت است باید جوابگوی اعمال خود در روز قیامت باشد.



 



امام جمعه موقت لنگرود گفت: مسئولین باید مواظب دین و ایمان مردم باشند نه اینکه به جای خدمت به مردم در راستای اهداف انقلاب به دنبال اهداف حزبی و جناحی خود باشند.



 



واحدی نژاد بابیان اینکه محور وحدت ولایت فقیه است بیان کرد: برخی از طریق تریبون ها محور وحدت را برخی از اشخاص معرفی می کنند درحالی که محور وحدت در جامعه را خدا و پیغمبر مشخص می کند نه اشخاص.



 



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان