به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان در مراسم افتتاح جایگاه cng ولی عصر لنگرود اظهار کرد: با راه اندازی جایگاه دومنظوره CNG در این شهرستان شمار جایگاه های  CNG استان گیلان به ۹۹ باب رسید.



 



علی اصغر عباسی افزود: جایگاه ولی عصر لنگرود در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع با سه سکو و شش نازل فعال و هزینه ای بالغ بر دو میلیارد تومان توسط بخش خصوصی احداث شد که علاوه به رامکان سوخت رسانی به ۱۵۰۰ اتومبیل به طور متوسط طی ۲۴ ساعت اشتغال زایی شش نفر را نیز به طور مستقیم دربی دارد.

وی گفت: این جایگاه به عنوان بیستمین جایگاه CNG ناحیه لاهیجان و سومین جایگاه CNG شهر لنگرود است که با افتتاح آن ظرفیت سوخت رسانی ناحیه لاهیجان متشکل از شهرهای لاهیجان، آستانه اشرفیه، لنگرود، بندر کیاشهر و سیاهکل  به ۲۰ هزار و ۴۲۵ مترمکعب بر ساعت رسید.



مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان مصرف روزانه CNG در استان گیلان را ۹۳۰ هزار مترمکعب عنوان کرد و افزود: با این میزان مصرف CNG در سطح استان، ۹۱۰ هزار لیتر بنزین به طور روزانه صرفه جویی می شود.



عباسی با اشاره به اینکه تعداد جایگاه های کل کشور دو هزار و ۲۳۳ باب است بیان کرد: این تعداد جایگاه ظرفیت سوخت رسانی به میزان ۴۱ میلیون مترمکعب CNG را در سطح کشور فراهم کرده است که هم اکنون نیمی از آن مورد مصرف واقع می شود.

[gallery columns="1" size="large" ids="92988,92987,92959,92960,92952"]



به گزارش لنگرخبر، جایگاه ولی عصر لنگرود نود و نهمین جایگاه CNG در استان گیلان است که در تاریخ ۹۶/۷/۲۹  در مدار بهره برداری قرار گرفت و با حضور فرماندار لنگرود و جمعی از مسئولان به طور رسمی افتتاح شد.



 



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان