به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، اسدالله عباسی شامگاه سه شنبه در گفت وگو با خبرگزاری فارس در رشت با اشاره به دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی در عمر 40 ساله آن اظهار کرد: ملت ایران در تمام روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل زیاده خواهی ها و تجاوز دشمن ایستادگی و مقاومت کردند.

وی با تأکید بر اینکه ملت انقلابی ایران نباید به راحتی از تهدیدات خارجی در طول عمر بابرکت انقلاب بگذرد افزود: جمهوری اسلامی هیچ گاه در حفظ ارزش ها و قدرت هایی که با خون فشانی ها به دست آورده کوتاهی نخواهد کرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از فرهنگ عاشورا و مقاومت در برابر ظلم برشمرد و گفت: انقلاب اسلامی مظهر تمام قد از بصیرت و حضور آگاهانه و به موقع مردم درصحنه بود.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ملت ایران با فعالیت های مؤثر خود در قبل از انقلاب، شرایط را برای پیروزی انقلاب فراهم کردند افزود: ملت ایران برای به دست آوردن انقلاب اسلامی تلاش های فراوانی کردند و پیوسته برای حفظ و اعتلای آن مجاهدت می کنند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با تاکید بر اینکه روحیه انقلابی مردم از ابتدا موجب کنار زدن دشمنان در مسیر توسعه و پیشرفت بود تصریح کرد: حضور به موقع و به جای مردم درصحنه فرصت سودجویی را از دشمنان گرفته و باید همچنان این روحیه در ملت تقویت شد و امتداد داشته باشد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید ضعف های موجود در انقلاب اسلامی شناسایی و هرچه سریع تر در برابر آن چاره اندیشی شود.

عباسی با اشاره به اینکه امروزه بزرگ ترین ضعف انقلاب اسلامی در حوزه اقتصاد و اشتغال جوانان است خاطرنشان کرد: همه مسئولان نظام باید بشتابند تا مشکلات مردم که عمدتاً اقتصاد و بیکاری است کاهش پیدا کند و انقلاب در مسیر توسعه شتاب بیشتری به خود بگیرد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : اسدالله عباسی

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان