به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، اسدالله عباسی ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه های تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی رودسر با گلایه مندی از ارائه آمارهای کذایی برخی از مسئولان درباره واحدهای صنعتی و اشتغال گیلان اظهار کرد: باید آمارهای درستی درباره وضعیت اشتغال و ظرفیت های موجود در استان گیلان و به ویژه شهرستان های رودسر و املش ارائه شود.

وی با اشاره به ظرفیت بالای گیلان در حوزه کسب وکار گفت: در گیلان با تراکم جمعیت و نخبگان فارغ التحصیل شده می توان از این نیروها و سرمایه ها به عنوان کارآفرینان در فضای کسب وکار تولید واحدهای صنعتی استفاده کرد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اجتناب از شعارزدگی در حوزه کسب وکار و اشتغال جوانان افزود: اهتمام همگان در ایجاد فضای بهتر جهت بهبود وضعیت اقتصادی و اشتغال ضروری است.

وی افزود: با راه اندازی راه آهن، آزادراه قزوین به کلاچای، کنارگذر آستارا به چمخاله و حسن سرا و صنعت پتروشیمی جوانان جویای کار از وضعیت فعلی خارج می شوند و اقتصاد منطقه رونق می گیرد.

عباسی با اشاره به اینکه اشتغال در گیلان بیشتر ناپایدار و فصلی است تصریح کرد: با ایجاد فضای اشتغال و تولید سبد درآمدی مردم زیاد و دغدغه های آن ها کمتر می شود.

وی با بیان اینکه برخی از مدیران بسیار بی کفایت و نالایق هستند و برای سرمایه گذاران سنگ اندازی می کنند افزود: باید در چارچوب قانون با مردم بود و آن ها را فراموش نکرد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی از اختصاص شش میلیارد تومان برای آزادراه تجاری آستارا به چمخاله و حسن سرا خبر داد و گفت: پیش بینی می شود که این مسیر تا سال 97 باز و به بهره برداری برسد.

وی با تأکید بر اینکه مدیران و مسئولان نباید سیاه نمایی کنند افزود: با پروژه هایی که افتتاح می شود می توان بلوغ و رویش های انقلاب را دید، گزارش های مسئولان شهرستان رودسر و املش باید دقیق و شفاف باشد تا با کمک ظرفیت ها و پتانسیل ها و موقعیت های انسانی بتوانیم جشن اشتغال را در این شهرستان بگیریم.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان