به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، سید محمود نوابی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح 4 طرح تولیدی، صنعتی و کشاورزی در شهرک صنعتی رودسر اظهار کرد: برای سرمایه گذاران که در مناطق مختلف کشور سرمایه گذاری می کنند باید فرش قرمز پهن کرد و برایشان شأن اجتماعی ویژه قائل شد.

وی از بهره برداری 4 هزار و 616 طرح تولیدی و صنعتی در 10 ماهه نخست امسال در کشور خبر داد و افزود: تلاش می کنیم این تعداد طرح ها را تا پایان سال جاری به 6 هزار واحد افزایش دهیم.

رئیس حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کشور با اشاره به اینکه ستاد اقتصاد مقاومتی میزان ابلاغی ایجاد اشتغال برای حوزه صنعت، معدن و تجارت برای سال 96 را 255 هزار شغل اعلام کرد گفت: تاکنون 375 هزار شغل ایجادشده که معتقدیم این میزان تا پایان سال جاری به 450 هزار شغل افزایش پیدا کند.

به گفته وی میزان هدف گذاری برای ایجاد شغل برای سال آینده  بیش از 530 هزار شغل در کشور است تا با این حجم اشتغال حرکت جدیدی ایجاد شود.

نوابی با تاکید بر ایجاد شرکت های موضوعی و تخصصی صادراتی در راستای حمایت از تولیدکنندگان و کشاورزان افزود: ما در داخل کشور از نبود شرکت های بزرگ صادراتی که قدرت مذاکره و چانه زنی در خارج از مرزها برای صادرات محصولات کشاورزی و رونق اقتصادی داشته باشند رنج می بریم.

وی از خارج کردن 244 هزار ماشین های سنگین اسقاطی ظرف سه سال آینده در کشور خبر داد و تصریح کرد: بعضی از این ماشین ها عمری بالای 70 سال دارند که در 100 کیلومتر بالای 75 لیتر سوخت مصرف می کنند که ازلحاظ آلودگی هوا و مصرف سوخت مقرون به صرفه نبوده باید تعویض شوند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از فعالیت 84 هزار واحد صنعتی و 800 شهرک صنعتی در کشور خبر داد و افزود: امروز 17 طرح صنعتی و تولیدی با 117 میلیارد تومان سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال برای 406 نفر به مناسبت دهه فجر در گیلان مورد افتتاح و بهره برداری می رسد.

با حضور مسئولان کشوری و استانی و شهرستانی 4 طرح تولیدی، صنعتی و کشاورزی به مناسبت دهه فجر انقلاب در شهرک صنعتی رودسر به بهره برداری رسید.

 طرح ها شامل سردخانه دومنظوره ساحل سبز هوسم، شرکت ایمن گستر توسکا، تولید و مونتاژ تابلو برق و تولیدات نایلکس مورد افتتاح قرار گرفت.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : قدم

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان