به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، علی کرمی در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه لنگرود اظهار کرد: برخی از مشکلاتی که در جامعه امروز وجود دارد به خاطر شعارزدگی و عدم توجه به محتوای شعارها و ارزش ها است که صرفا برخی موارد بدون دقت در جامعه مطرح می شود.



 



وی با بیان اینکه مردم ایران انقلاب اسلامی را برپا کردند تا تبعیض و فساد از بین برود و ارزش ها در کشور حاکم شود افزود: مسئولی که توانایی انجام کار را ندارد از مردم عذرخواهی کرده و صندلی را برای جوانان خالی کنند.



 



مشاور پدافند غیرعامل کشور مطالبه گری را یکی از وظایف همه اقشار ملت دانست و افزوذ: مطالبه گری باید به روش درست انجام شود و نباید روشی اتخاذ گردد که دشمن از آن اعتراضات به حق به نفع خود بهره برداری کند.



 



کرمی بزرگترین تهدید انقلاب اسلامی را جنگ نرم دشمن دانست و بیان کرد: شورای انقلاب فرهنگی بزرگترین مرجع فرهنگی کشور است که باید در زمینه های مختلف فرهنگی و سبک زندگی اسلامی برنامه ریزی کند ولی برخی از اعضای این شورا در جلسات چرت می زنند و به انفعال فرهنگی تبدیل شده اند.



 



وی با بیان اینکه هیچ کس حریف انقلاب اسلامی نمی شود و این انقلاب به ظهور حضرت حجت ختم خواهد شد گفت: ملت ایران قانون حقوق شهروندی را مطالعه کنند، ملتی که از حقوق شهروندی خود آکاه نباشد ظلم می بیند باید به قوانینی که برای ما در نظر گرفته می شود توجه کرد و تا در صورت وجود اشکال و ایراد اعتراض دقیق و به حق کرد.



 



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان