به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، سردار محمد عبدالله پور عصر امروز در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه لنگرود در حسینیه این ناحیه اظهار کرد: لنگرود از ابتدا، شهدا و رزمندگان بزرگی داشت که هرکدام حرکت بزرگی را در انقلاب انجام دادند و تأثیرگذار بودند.  

وی با بیان اینکه 650 پایگاه مقاومت در استان تا سال 94 وجود داشت گفت: اکنون تعداد پایگاه های بسیج به بیش از دو هزار رسیده است و برخی پایگاه ها نیز جدیدالاحداث و نیمه کاره مانده که باید زودتر به پایان برسد.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به انتخاب سپاه لنگرود به عنوان ناحیه برتر کشوری افزود: هر معارفه برای فرمانده هان تولد دیگری است و فرمانده جدید لنگرود یک بار دیگر وظایف پاسداری را مرور کند.

 

عبدالله پور با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیان کرد: یک دست الهی دل های مردم را هدایت می کند تا پرشور وارد عرصه شوند اگرچه مشکلاتی در کشور وجود دارد ولی مردم، انقلاب را تا پای جان پایبند هستند و گویی خدا اراده کرده که این انقلاب تا رسیدن به دست صاحب اصلی آن مستحکم حفظ شود.

 

وی با بیان اینکه انقلاب به پاسدار کارمند نیاز ندارد تصریح کرد: وظیفه حفاظت از انقلاب بر عهده سپاه پاسداران است تا از آرمان ها دفاع کند و هر جا که مشکلی وجود داشته باشد باید یک سپاهی باروحیه جهادی وارد میدان شود.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به هجمه های نفوذ دشمن برای ضربه زدن به انقلاب گفت: سپاه پاسداران در جنگ سخت با دشمن وظیفه دارد با کمک افراد آموزش دیده نظیر بسیج مردمی وارد عرصه شود و ابزار استراتژیک انقلاب برای مقابله با دشمن خود مردم هستند.

 

عبدالله پور با بیان اینکه سپاه در حوزه جنگ نیمه سخت وظیفه دارد تا با کمک دیگر نیروهای امنیتی و قضایی جلو ناامنی را بگیرد افزود: جنگ نرم سخت ترین جنگ امروز ما با دشمن است که دشمن از طریق رسانه ها با ایجاد شبهه، میان مردم و مسئولین ایجاد اختلاف می کند تا بتوان به نفع خود بهره برداری کند و به انقلاب آسیب بزند.

 

وی با بیان اینکه اگر مشکلات حوزه اجتماعی حل نشود منجر به تهدید امنیتی می شود اظهار کرد: باید اختلاف ها بین مسئولین از بین برود تا بتوان برای مشکلات تصمیم گیری و برنامه ریزی کرد و هر جا که اختلاف وجود داشت این مردم بودند که بیشتری آسیب را خوردند.

[gallery columns="1" size="large" ids="93330,93331"]

به گزارش لنگرخبر، در پایان مراسم سرهنگ حسن فیضیان به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه لنگرود معارفه و از تلاش های سرهنگ سید حبیب حسینی تقدیر شد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان