به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حجت الاسلام محمد صفری قاسم آبادی عصر پنج شنبه در یادواره شهدای والامقام منطقه شکرکش لیل و خرما بخش اطاقور لنگرود با بیان اینکه فلسفه وجودی خلقت انسان عبادت خداوند است اظهار کرد: امام حسین (ع) دغدغه تربیت بشریت را داشت که شهدا بزرگ ترین تربیت شده مکتب امام حسین بودند که به خدا رسیدند.

 

وی با بیان اینکه خیانت در مرام و اندیشه شهدا نبود گفت: نمونه بارز استقامت در برابر هجمه دشمن شهدا هستند که در سخت ترین شرایط نیز دست از جهاد و پیکار با دشمن دست برنداشتند.

 

امام جمعه املش با اذعان به اینکه خون شهیدان مانند اکسیر برای تمدن سازی نوین انقلاب اسلامی لازم است و افزود: یکی از اهداف انقلاب زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) است که برای این مهم باید همه تلاش کنیم قدرت جمهوری اسلامی را ارتقا دهیم.

 

صفری تصریح کرد: امام زمان در اوج ذلت و خفت مسلمین ظهور نمی کند، امام زمان شایدی نیست که بگوییم شاید این جمعه بیاید شاید، امام زمان در اوج بستر قدرت اسلام ظهور می کند و مهم ترین قدرتی که مسلمین می توانند داشته باشند ایجاد تمدن سازی است.

 

وی با بیان اینکه نمی توان در یادواره ها، از شهدا گفت ولی از سیاست حرفی نزد تصریح کرد: اگر از شهدا بگوییم و حرفی در زمینه سیاست نزنیم خائن هستیم چراکه حرکت شهدا در راستای استمرار حرکت ولی فقیه بود.

 

امام جمعه املش گفت: مردم ایران انقلاب کردند تا سلطه را از سر ایران برداشته و مدیرانی در تراز انقلاب بر کرسی بنشینند.

انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان