به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حسن خسته بند شامگاه جمعه در گفت وگو با خبرگزاری فارس در رشت با اشاره به کاهش 40 درصدی بودجه نگه داری راه های کشور اظهار کرد: دولت در پیشنهاد لایحه بودجه سال 97 کل کشور کاهش 40 درصدی بودجه نگه داری راه ها را دیده هرچند این پیشنهاد در صحن علنی به تصویب نرسیده است.

وی بابیان اینکه دولت تقویت پروژه های عمرانی را در سال 97 دیده افزود: وضعیت بودجه کشور بر روی کاغذ بسیار خوب هست اما مطمئنم بر روی عمل مشکلات بسیار زیادی در رابطه با بودجه وجود دارد.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی بر لزوم حمایت همه جانبه از ساخت وساز روستایی تاکید کرد و گفت: باید جهاد سازندگی را که در مجلس ششم حذف شده را مجدداً احیا کرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به تعقیب احیا جهاد سازندگی در مجلس هشتم بیان کرد: تنها تلاش مجلس برای احیا جهاد سازندگی کافی نیست بلکه دولت نیز باید زمینه احیا این وزارت خانه جهادی را فراهم کند.

خسته بند با تاکید بر اینکه تمایل دوجانبه مجلس و دولت می تواند سهم به سزایی در پویایی بخش های مختلف کشور داشته باشد تصریح کرد: بسیاری از طرح ها در مجلس شورای اسلامی به تصویب نمایندگان می رسد اما اگر دولت نخواهد مصوبه ای را اجرا کند یقیناً به ثمر نمی رساند.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان با اعلام اینکه روستائیان همچنان خدمات جهاد سازندگی در اوایل انقلاب را به خیر و نیکی یاد می کنند گفت: باید دولت جهاد سازندگی را احیا کند گرچه بسیج سازندگی بخشی از خدمات جهاد را در زمان فعلی اجرا می کند.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه سپاه و جهاد دو بال نجات کشور در سال های ابتدایی انقلاب بودند خاطرنشان کرد: مجلس ششم یکی از بال های پویای کشور را قطع کرده و همچنان کشور از این منظر ضرباتی را متحمل می شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: تنها راه احیا جهاد سازندگی دستور مقام معظم رهبری بر احیا آن هست که به عنوان راه میانبر می تواند در دستور کار دولت و مجلس قرار بگیرد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان