به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، علی ریعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پنج بهمن ماه گذشته برای  بازدید از چند پروژه عمرانی وارد لنگرود شد و در جلسه شورای اداری با حضور سرمایه گذاران لنگرودی شرکت کرد تا از دغدغه های آنان آشنا شود.



رضا جواهری یکی از سرمایه گذارانی است که وضعیت پیله ابریشم و جریمه های سنگین بانک ها وی را زمین گیر کرده است که در این زمینه گلایه داشت.



 



فیلم کامل صحبت وی در جلسه با وزیر کار را در زیر ببینید.



 



در زمان اوج پیله ابریشم در گیلان، طی صحبتی که با استاندار وقت و نماینده ولی فقیه انجام شد از من خواسته شد که کارخانه ریسندگی ایجاد کنم که این کارخانه را با زیربنای هفت هزار مترمربع و سرمایه 10 میلیارد تومان احداث کردم که 28 تریلی ماشین آلات برای کارخانه را نیز از کشور ژاپن خریداری کردم.



احداث این کارخانه موجب اشتغال برای 300 نفر شد که ظرفیت تولید ابریشم در هرسال نیز 300 تن بود.



به دلیل نبود پیله ابریشم در دو سال اخیر، تعداد کارگران کارخانه از 300 نفر به 14 نفر رسید و درنتیجه نتوانستیم ادامه کار دهیم.



از 10 میلیارد سرمایه گذاری اولیه 500 میلیون تومان از پنج بانک تسهیلات دریافت کرده بودم که تاکنون چهار میلیارد بابت تسهیلات به بانک ها پرداخت شد و بازهم بانک ها دو میلیارد تومان مطالبه می کنند.



بانک ها ما را از بین می برند، ما 500 میلیون تومان وام گرفتیم، تاکنون از بهره و جریمه و غیره چهار میلیارد پرداخت کردیم و با این وضعیت توان ادامه حیات نداریم.



دانلود



 



[playlist type="video" ids="93461"]
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان