به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین تقی روحانی در خطبه های نماز جمعه رودسر با قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: عزم و بصیرت مردم با حضور باشکوه در این راهپیمایی حادثه ای بزرگ آفرید و پاسخ محکمی به دشمنان داخلی و خارجی بود.

وی با اشاره به اینکه برخلاف تلاش تبلیغی دشمن برای بی رونقی راهپیمایی 22 بهمن امسال مردم پرشورتر و گسترده تر به میدان آمدند افزود: این حضور مثال زدنی مردم بار دیگر پایبندی ملت به نظام، انقلاب و ولایت فقیه را به رخ جهانیان کشید.

امام جمعه رودسر تصریح کرد: مسئولان نظام باید برای قدرشناسی از حضور با بصیر مردم که در همه صحنه های انقلاب باید خدمات بهتر و ارزنده تری به ملت ارائه دهند طوری که مردم این خدمات را به خوبی لمس کنند.

وی با اشاره به ساقط شدن جنگنده رژیم صهیونیستی در آسمان سوریه افزود: این حرکت پاسخ قاطع و دندان شکنی به قدرت پوشالی رژیم کودک کش صهیونیستی است.

روحانی بر ضرورت محو شدن رژیم صهیونیستی از روزگار را مورد تأکید قرارداد و گفت: جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی تمام شدنی نیست ماجراجویی اسرائیل در منطقه خاورمیانه بی نتیجه بوده و این ماجراجویی ها منجر به پیروزی محور مقاومت در منطقه شده است.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان