عضو کمیته هنری جشنواره مجسمه های شنی در گفت وگو با لنگرنیوز با اشاره به برگزاری جشنواره اظهار کرد: دومین جشنواره مجسمه های شنی در شهر ساحلی چاف و چمخاله برگزار می شود.





محسن حسینی در گفت وگو با لنگرنیوز با اشاره به برگزاری جشنواره اظهار کرد: دومین جشنواره مجسمه های شنی در شهر ساحلی چاف و چمخاله برگزار می شود.



عضو کمیته هنری جشنواره مجسمه های شنی لنگرود افزود : این جشنواره بین استان های گیلان، مازندران و گلستان و به میزبانی لنگرود در چمخاله برگزار می شود.



وی زمان برگزاری دومین جشنواره مجسمه های شنی را در روزهای 20 و 21 شهریور ماه جاری عنوان کرد.



 محسن حسینی فرصت ارسال آثار را تا  15 شهریور اعلام کرد و گفت : علاقه مندان آثار خود را به دبیر خانه جشنواره واقع در اداره ارشاد لنگرود و یا از طریق پست الکترونیکی langaroodarts@gmail.com ارسال کنند.



وی در خصوص قوانین و مقررات ارسال آثار و شرکت در مسابقه گفت :



حسینی با بیان اینکه علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعا بیشتر با شماره 01425223100 تماس بگیرند اظهار کرد: هدف از برگزاری چنین مراسمی ارتقای فرهنگ عمومی جامعه است.



وی ادامه داد : به سه نفر از برگزیدگان این مسابقه که به انتخاب هیئت داوران مشخص می شوند مبلغ یک میلیون و 500 هزار و یک میلیون و 700 هزار تومان جایزه نقدی تعلق می گیرد.



عضو کمیته هنری جشنواره مجسمه های شنی لنگرود افزود : مبلغ 50 هزار تومان نیز به 10 نفر از کسانی که به صورت غیر حرفه ای در این مسابقه شرکت می کنند اهدا می شود.



وی گقت : این جشنواره با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود، انجمن هنرهای تجسمی، جمعیت دوستداران محیط زیست و شهرداری چاف و چمخاله در محل طرح سالم سازی دریای چمخاله برگزار می شود.



حسنی افزود : همزمان با مراسم اختتامیه در 21 شهریور ، موسیقی محلی و تئاتر خیابانی نیز برگزار می شود.



قوانین و مقررات این جشنواره را می توانید در پوستر زیر مشاهده نمایید. برای مشاهده بزرگتر روی تصویر کلیک کنید.



farakhan002

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان