به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه لنگرود با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با مردم آذربایجان اظهار کرد: خطر ارتجاع و اشرافی گری و دل بردن به طبقات مرفه و بیگانگان از محور فرمایشات رهبری بود که در جامعه امروز نیز گرفتار آن ها هستیم.



 



وی گفت: برخی ورشکسته های انقلاب به جاهایی رسیدند و پیشرفت های جوانان کشور را می بینند ولی بازهم دم از تفکر طاغوتی و حکومت طاغوت میزند.



 



امام جمعه لنگرود با بیان اینکه تجمل گرایی، ویژه خواری و اشرافی گری در بین مسئولان موج می زند افزود: یک سری سهم خواهی های مسئولان جوانان کشور را به خطر انداخته و سیستم نظام را مخل کرده است.



 



سلیمانی تصریح کرد: کشور از مدرک های بیهوده و بدردنخور پرشده است و جوانان دارای مدارک دانشگاهی هستند ولی کاری نیست که در آن حرفه مربوط به تحصیل خود مشغول شوند.



 



خطیب جمعه لنگرود با بیان اینکه امام فرمودند انقلاب ما انقلاب پابرهنگان و مستضعفان است گفت: مردم از مسئولین انتظار دارد که مثل آنان زندگی کنند، چرا باید مکان زندگی مسئولین با مردم فرق کند و دور خود دیوار کشیدید و از درد مردم خبر ندارید و تجمل گرایی و رفاه کاذب مسئولین مملکت را به عقب می راند.



 



وی با اشاره به سقوط هواپیما در یاسوج و فوت 66 نفر از هم وطنان بیان کرد: همبستگی دستگاه های مختلف در این صحنه ما را امیدوار کرد و در همان ساعات اولیه مسئولان وارد میدان شدند و نکته ای که باید ریشه یابی شود علت وقوع حادثه است.



 



امام جمعه لنگرود با بیان اینکه ما بر اساس تقوای زبانی و گوش فعلاً قضاوت نمی کنیم افزود: برخی می گویند موتور این هواپیما قبل از پرواز دچار مشکل بود، رادار دارای ایراد بود، فرودگاه یاسوج چندین سال است به روزرسانی نشد، این موارد حداقل می تواند موجب طرح سؤال از وزیر راه در مجلس شود ولی معلوم نیست به چه دلیلی سؤال انجام می شود و خبری از ادامه پیگیری این موضوع نیست.



 



سلیمانی با اشاره به اغتشاشات عده ای آشوبگر در تهران اظهار کرد: در شب شهادت حضرت زهرا (س) شاهد عربده کشی های اغتشاش گران داعشی مسلک در تهران بودیم، قدمت زندگی دراویش در ایران به چندین قرن می گذرد و جمهوری اسلامی با رأفتی که دارد با فرقه هایی که اعتقادات خصوصی دارد مسالمت آمیز زندگی می کند اما اگر این اعتقادات خصوصی به جان مردم بیفتند و مخل نظم و امنیت باشد ما آن ها را به رسمیت نمی شناسیم.



 



وی گفت: زیبنده کشور این نیست که ایران خاورمیانه را امن کرده ولی قمه کش ها در پایتخت جولان دهند و این زیبنده نیست، باید با این اغتشاش گران برخورد شود، البته عوامل خارجی هم بی تأثیر نیستند، نیروی انتظامی خویشتن دار بود و در این جولان مدارا کرد.



 



خطیب جمعه لنگرود با تأکید بر اینکه مجلس و وزارت اطلاعات به صحنه سازی های داخل و خارج از کشور نیز توجه داشته باشند تصریح کرد: باید با سیاسیون کم عقل و بی بصیرتی که از خشونتی که در مملکت پیش می آید و طرف آنان را می گیرند برخورد شوند، فرق این بوق چی ها با قمه کش های در خیابان چیست که از آنان حمایت می کنند.



 



سلیمانی گفت: سقف مدارا به پایان رسیده است و خون حرمت دارد، چند تن از بسیجیان و پرسنل نیروی انتظامی که برای دفاع از نوامیس و اجرای نظم و امنیت وارد صحنه شدند به شهادت رسیدند و نباید طرف کسی را گرفت و خون آن ها پایمان شود، قوه قضائیه نیز باقدرت با خاطیان برخورد کند.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان