به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، اسدالله عباسی با انتقاد از عدو وجود زیرساخت های اشتغال در گیلان اظهار کرد: متأسفانه هیچ پروژه اشتغال زا و تولیدی هم تراز با سایر استان ها در گیلان توسط دولت روحانی اجرایی نشده است.

وی افزود: دولت نتوانسته پروژه ای اشتغال زا را در گیلان به اجرا دربیاورد که صدها نفر از جوانان بیکار در این استان مشغول به کار شوند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیر نزولی ظرفیت اشتغال در استان گیلان گفت: ما نه تنها از دولت ظرفیت افزایی در ایجاد اشتغال ندیده ایم بلکه کارخانه ها و شرکت های ما روزبه روز در حال تعطیل شدن هم هستند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس بابیان اینکه دولت باید ارزیابی در رابطه با هتل داران و صاحبان رستوران ها در گیلان داشته باشد خاطرنشان کرد: اکثر افرادی که در گیلان به هتل داری و یا رستوران داری در شهرها و روستاها مشغول هستند به ویژه کسانی که از بانک ها تسهیلات دریافت کرده اند دچار ضرر و زیان شده اند و دولت هیچ گونه پاسخی برای آن ها ندارد.

عباسی با اشاره به طرح بوم گردی در گیلان بیان کرد: تسهیلاتی که در اختیار روستائیان در قالب طرح بوم گردی قرار گرفت در همه روستاها بازده ای نخواهد داشت و شبیه وام های زودبازده است که پول به دست مردم رفته اما بازگشتی وجود نداشت و اشتغال پایداری ایجاد نکرد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان