به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، هادی کوچکی ماچیانی عصر امروز در نشست با دهیاران در سالن اجتماعات بخشداری کلاچای اظهار کرد: پیگیری امور مربوط به روستاها و هماهنگی های لازم توسط دهیاران ضروری است.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سال نو و ورود مسافران به منطقه افزود: دهیاران برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی با تمام ظرفیت و توان مهیای خدمات رسانی باشند.

بخشدار کلاچای توجه به صنعت بوم گردی را مورد تأکید دهیاران این بخش قرار داد و گفت: تقویت بوم گردی می تواند زمینه ساز اشتغال خانواده های بومی و بهبود وضعیت اقتصاد در منطقه شود.

وی با اشاره به اینکه روستاهای بخش کلاچای دارای ظرفیت بسیار بالایی درزمینه گردشگری است تصریح کرد: می توان با همکاری و هم افزایی دهیاران با یکدیگر ظرفیت های منطقه را سنجید و راهکاری در خصوص اجرای طرح بوم گردی و تقویت آن در بخش کلاچای اقدام کرد.

کوچکی جلوگیری از تغییر کاربری های بی رویه، اشتغال خانواده های بومی و درنهایت بهبود وضعیت اقتصادی منطقه را از اهداف اجرای طرح بوم گردی به عنوان یکی از طرح های اولویت دار استاندار گیلان و نهایتاً فرماندار رودسر خواند و افزود: با توجه به طبیعت بکر و جاذبه های زیبا در روستاهای بخش کلاچای توجه بیشتر برای اجرایی کردن طرح بوم گردی در این بخش ضروری است.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان