به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، محمدصادق حسنی شامگاه یک شنبه در گفت وگو با خبرگزاری فارس در رشت توسعه همه جانبه در ورزش را حائز اهمیت برشمرد و اظهار کرد: باید همه تلاش کنند تا اصل ورزش حمایت شود و جوانان از ورزش کردن لذت ببرند.

وی بابیان اینکه تاکنون نتوانسته ایم کاری درخور برای توسعه ورزش شهرستان رشت ازجمله توسعه و تجهیز ورزشگاه های سردار جنگل و رشت انجام دهیم افزود: جلساتی که مجمع نمایندگان گیلان با وزیر ورزش و جوانان داشتند به حمایت از ورزش استان ازجمله تجهیز ورزشگاه ها تاکید شد اما اقدامات قابل توجهی در رشت رخ نداده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه وزیر ورزش و جوانان برای خیز و توسعه ورزش در رشت قول هایی داد اما عملی نکرد گفت: لازم است به ورزش استان توجه ویژه ای شود و ما تلاش می کنیم تا حق ورزش شهرستان رشت را بگیریم.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان عدم پیشرفت ورزش در گیلان ازجمله رشت را عملکرد ناهماهنگ مدیرکل ورزش و جوانان گیلان دانست و بیان کرد: مدیرکل ورزش و جوانان گیلان هماهنگ نیست و از همه ظرفیت ها استفاده نمی کند.

حسنی بابیان اینکه سلطانی فر قول حمایت از ورزش رشت را داشته و باید عملیاتی کند افزود: مشاهده می شود که وزیر ورزش و جوانان به ورزش شهرستان ها کمک کرده و باید این کمک ها شامل حال ورزشکاران رشتی هم بشود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه بیشترین درخواست ما از وزیر ورزش حمایت ویژه از تیم سپیدرود بود گفت: اصل مطالبه و خواسته ما از سلطانی فر حمایت و حفظ تیم سپیدرود است و ما خواسته ای دیگری از وی نداشته ایم.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : پردازد

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان