محمد اکبرزاده در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر اظهار کرد: طبق دستورالعمل ها تاکنون بالغ بر 300 فرصت بوم گردی در استان گیلان توسط دهیاران شناسایی شده که اعضای کمیته فنی در حال بررسی پرونده ها هستند.



 



وی گفت: مبلغ پرداخت تسهیلات 20 میلیون تا دو میلیارد تومان است که توسط بانک های دولتی و خصوصی به واجدان شرایط پرداخت می شود.



 



مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اجرای طرح های هادی در استان افزود: از دو هزار و یک روستا، چهل درصد اجرای طرح های هادی انجام شده و صد درصد طرح های هادی تهیه شده است.



 



اکبرزاده تصریح کرد: تاکنون یک صد و ده هزار واحد مسکونی مقاوم سازی شده اند که میزان کل پرداختی تسهیلات 130 میلیارد تومان است.



 



وی با بیان اینکه میزان خسارت وارده در سیل گذشته گیلان 30 میلیارد تومان بود اظهار کرد: برای معیشت و لوازم منازل مسکونی برای هر واحد مسکونی دو میلیون تومان وام پرداخت شد که تاکنون حجم کل پرداختی ها دو و نیم میلیارد تومان شده است.



 



مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به گسترش روزافزون مسکن در روستا و شهرها در سال آینده افزود: 15 هزار واحد مسکن روستایی در سال آینده مقاوم سازی می شود، در حال حاضر 20 میلیون تومان تسهیلات مقاوم سازی پرداخت می شود که به هیئت وزیران پیشنهادشده تا میزان پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن به 30 میلیون افزایش یابد.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : محمد اکبرزاده

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان