به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حسن خسته بند شامگاه سه شنبه در گفت وگو با خبرگزاری فارس در رشت با اشاره به سؤال مجلس از رئیس جمهور در رابطه با نوسانات ارز و مشکلات اقتصادی کشور اظهار کرد: سؤال نمایندگان از رئیس جمهور بیشتر در حوزه مدیریت ارز بوده و باید تیم اقتصادی دولت راهکاری معقول و درخور در این رابطه داشته باشد.

وی بابیان اینکه ارز و نوسانات مربوط به آن همه چیز را تحت تأثیر قرار می دهد افزود: ممکن است برخی ها ادعا کنند که تغییرات نرخ ارز تأثیر چندانی در اقتصاد کشور ندارد اما واقعیت ها بیانگر تأثیر مستقیم آن بر اقتصاد و معیشت مردم است.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه نباید با تفکرات غیر کارشناسی خود را گول زد گفت: بازار وابستگی فراوانی به نرخ ارز و نوسانات آن دارد و تغییرات و نوسانات ارزی مستقیماً بر بازار تأثیر می گذارد.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به تأثیر منفی افزایش نرخ ارز در بازار بیان کرد: مردم با حداقل دریافتی حقوق و مزایایی خود در ایام منتهی به عید زندگی خود را می چرخانند و این تغییرات موجب نارضایتی مردم و مزید تنگ دستی آن ها خواهد شد.

خسته بند با تاکید بر اینکه به دست سود جویان افتادن بازار اصلاً خوشایند نیست گفت: نمایندگان مجلس بر کنترل بازار ارز و برگشتن ثبات در آن تاکید دارند و تیم اقتصادی دولت باید جواب قانع کننده ای برای نمایندگان سؤال کننده داشته باشد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان