به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در آیین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه شهرستان لنگرود با اشاره به طرح تصویب شده در مجلس مبنی بر رسیدگی به اموال غیر مشروع مسئولین خطاب به نمایندگان مجلس اظهار کرد: این اقدام می تواند طرحی برای عقب ماندگی در حوزه عدالت باشد که مردم نیز از جلوگیری از فساد و تبعیض در حکومت اسلامی استقبال می کنند.  

وی گفت: انتظار می رود اموال نامشروع مسئولانی که موجب ثروت قارونی آنان شده است به بیت المال برگشت داده شود تا برای محرومین و نیازمندان استفاده شود.

 

امام جمعه لنگرود افزود: مسئولانی که واقعا بیت المال را پایمال نکردند ناراحت نباشند چراکه مردم نیز از این حرکت آنان استقبال می کنند و خوب است به صورت داوطلبانه اموال خود را به قوه قضائیه معرفی کنند.

 

سلیمانی با اشاره به آخرین وضعیت برجام و بدعهدی های آمریکا بیان کرد: از قبل از آغاز مذاکره نیز رهبر معظم انقلاب و بسیاری از کارشناسان نسبت به این موضوع خوش بین نبودند ولی تصمیم بر آن شد که این مسیر امتحان شود که امروز نتیجه آن را مشاهده می کنیم که طبق گفته مسئولان کشور در رسانه ها برجام هیچ چیز برای کشور نداشته است.

 

خطیب جمعه لنگرود تصریح کرد: اتکا به خارج در برجام هیچ سودی برای کشور نداشته و بیش از این نیز نیاز نیست همه تمرکز خود را برای این قرارداد بگذاریم در حالی که طرف مقابل همه تمرکز خود را برای بدعهدی قرار داده است، لازم است توجه اصلی خود را به اقتصاد و تولید داخلی جلب کنیم.

 

وی با بیان اینکه دشمن با اصل انقلاب و مردم مشکل دارد گفت: چند روز پیش هواپیما وزیر خارجه ایران در آلمان نیاز به سوخت داشت که آلمانی ها از این کار امتناع کردند بعد سخنگوی وزیر خارجه اعلام می کند چیز خاصی نیست، بعد عزت ایران چه می شود که به همین راحتی از این مقوله عبور می کنید؟

 

سلیمانی با اشاره به پایان سال 96 و عدم تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید افزود: سال اقتصاد مقاومتی به پایان رسید و لازم است دولت عملکرد خود را در این حوزه به مردم گزارش دقیق دهد که چه میزان تولید و چه تعداد شغل ایجادشده است نه اینکه افرادی که دو ساعت در هفته کار می کنند را در لیست شاغلان قرار دهد.

 

امام جمعه لنگرود با بیان اینکه مطالبه مردم از دولت گزارش دقیق عملکرد برای مردم است اظهار کرد: بازار ایران بازار مصرف شده و با قاچاق کالای سازمان یافته برخورد جدی نمی شود بعد انتظار داریم تولید و اشتغال هم حاصل شود؟

 

وی با اشاره به فرار رسیدن روز زن و ولادت حضرت زهرا (س) بیان کرد: خداوند به زن احترام و جایگاه ویژه و سنگین داده است که الگوی همه جهانیان نیز حضرت زهرا (س) است در حالی که در چند روز اخیر شاهد نسب بیلبورد تبلیغاتی در لنگرود بودیم که از تصویر یک زن استفاده شده است.

 

سلیمانی افزود: درست است که تصویر آن زن باحجاب است و دارای مجوزهای قانونی می باشد ولی منظور ما استفاده ابزاری و کالایی از تصویر بانوان کشور است که این زیبنده شأن و مقام مادران و بانوان این سرزمین نیست و متولیان در پایین کشیدن این بیلبورد وارد عمل شود حداقل در لنگرود استفاده ابزاری از زن نشود.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان