به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، اسدالله عباسی امروز در گفت وگو با خبرگزاری فارس در رشت با تأکید بر تدوین نقشه راه و اساس توسعه استان اظهار کرد: باید مشخص شود که استان قرار هست بر اساس چه اسنادی، تحقیقی و یا پژوهشی حرکت و به یک جای مشخص برسد.

وی با اشاره به عزم دولت برای فعال کردن بوم گردی در گیلان افزود: باید مشخص شود که چگونه مسئولان به این نتیجه رسیده اند که تنها در بخش خدمات می توان تمام اعتبارات را صرف آن کرد و موفق شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه برخی از خدمات نظیر تسهیلات بوم گردی در تمام روستاهای گیلان جواب نخواهد داد گفت: در برخی از فصول سال استان گیلان اصلاً گردشگری ندارد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همه می دانند که شش ماه از سال را هیچ گردشگری وارد گیلان نمی شود و این در حالی هست که در مردادماه نیز به علت گرمای بالا در گیلان رغبتی برای سفر به گیلان وجود ندارد.

عباسی بابیان اینکه در بین مدیران غیربومی و مردم استان در برخی از امور حس مشترکی وجود ندارد تصریح کرد: نمی توان حس هم نوعی و خدمت به مردم را تصنعی و با ژست اجرا کرد و تنها اگر مسئولان و مدیران در استان درد مشترکی با مردم داشته باشند می توانند مشکلات را رفع کنند.

وی با انتقاد از حضور کم رنگ گیلانیان در دولت و یا استانداری های کشور گفت: کسی که در گیلان برای استانداری حضور پیدا می کند اشکالی ندارد اما باید مسیر درستی را طی کند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با تأکید بر اینکه استان گیلان در انحصار هیچ کسی نیست افزود: نباید به مردم با حضور استاندار فعلی نشاط کاذبی ایجاد شود درحالی که واقعیت ها بیانگر چیز دیگری هستند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : اسدالله عباسی

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان