به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی خود در صحن علنی امروز یکشنبه 13 اسفند پارلمان با یادآوری جمعیت تهران چهار میلیونی استان تهران گفت: 5 سال از دولت گذشته است، اما یک سفر استانی به این شهرستان ها انجام نشده است.

وی افزود: مردم از ما می پرسند چرا هیات دولت به شهرستان های استان تهران نمی آید؟ اگر دولت نمی خواهد با مردم ملاقات کند لااقل به این شهرستان ها سفر داشته باشد تا مشکلات را ببیند.

نقوی حسینی با اشاره به اینکه هاشمی سه بار، خاتمی 2 بار و احمدی نژاد چهار بار به شهرستان های استان تهران سفر کرده اند، گفت: با اهانتی که رییس جمهور امروز به منتقدان کردند ما می ترسیم انتقاد کنیم، چون ایشان هر بار به منتقدان توهین می کنند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در سطح ریاست جمهوری نیست که به منتقدان اهانت کند، بیان داشت: برخی اقدامات دولت درست نیست، دولت باید به انتقادات گوش کند؛ دولت که ادعای دسترسی آزاد به اطلاعات و استقبال از نقد دارد باید حرف منتقدان را بشنود.

به گزارش فارس، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور امروز در پنجاه و هفتمین مجمع سالیانه بانک مرکزی گفت: می بینم کسانی که با دولت مخالفت می کنند، بیشتر بر مبنای کمبود عقل است. مخالفت با دولت معنی ندارد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : نقوی حسینی

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان