به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی عصر امروز در در ششمین سالگرد شهدای راهیان نور گیلان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد رشت با بیان اینکه پر اجرترین وظیفه، وظیفه اجتماعی است اظهار کرد: انسان به جای منزوی شدن باید وارد اجتماع شود و شیرینی دین را به کام مردم برساند.  

وی با اشاره به اینکه وظیفه سیایی مردم بسیار بالاست افزود: دین برای رهایی مردم از فقر وعده داده است اما سوء تدبیرها باعث ناراحتی مردم شده است.

 

امام جمعه لنگرود با اشاره به اینکه سرزمین اسلام زرخیز و بی نظیر است گفت: مسئولین باید به فکر مردم باشند و زیر پای یکدیگر را خالی نکنند زیرا فرمان جامعه در دست مسئولان است.

 

سلیمانی با بیان اینکه مواضع امام خامنه ای در سخنرانی 22 بهمن با مبانی امام راحل فرقی نداشت تصریح کرد: به افراد اشرافی گر می توان مرتجع گفت، در سال ۸۸ فتنه آن روز سیاسی بود ولی فتنه چند ماه گذشته به دلیلی مشکلات معیشتی مردم بود که دشمن از این راه ورود کرد ولی با هوشیاری همین مردم دشمن باز هم ناکام ماند.

 

وی با بیان اینکه شهیدان راهیان نور سنگرسازان با بصیرت هستند گفت: امروز باید با اعتقادات سیاست را معنا کرد و بدون دین سیاست معنایی ندارد.

 

امام جمعه لنگرود با اشاره به اینکه باید مسئولان به فکر مردم باشند بیان کرد:  سینما ما خیلی جذاب است اما مبانی آن مبانی سکولاری است.

 

سلیمانی با اشاره به اینکه سوژه های ضد فرهنگ در جامعه زیاد شده است افزود: به جای اینکه دست مردم را در دست شهدا بگذارند مردم را دعوت توجه به خود می کنند.

 

وی با بیان اینکه به جای حجاب باید حیا در جامعه نهادینه شود گفت: شهدا باکارهای زیبا خود آسمانی شدند و زحمت آشنا کردن جوانان بافرهنگ شهدا از اقدامات همین دو شهید گران قدر بود.

 

امام جمعه لنگرود با اذعان به اینکه عده ای دیانت مردم را هدف قرار داده اند گفت: مردم وصیت نامه شهدا را بخوانند زیرا یک شبه راه صدساله را رفتند و هیمنه غرب را در خاورمیانه شکستند.

 

سلیمانی با بیان اینکه محمد مهدی مقدم و نریمان مدد مژدهی معمار راهیان نور و جبهه های نبرد بودند افزود: شهدا کاری کردند که دشمن حتی فکر حمله به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سر نپروراند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان