سید مهدی رجایی امروز در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر اظهار کرد: محیط زیست به عنوان یکی از نیازهای اصلی انسان ها به شمار می رود و اگر محیط زیست ما دچار مشکل شود، سلامت جامعه و مسائل اجتماعی و حتی امنیت اجتماعی درخطر می افتد.



 



وی با تأکید بر ضرورت مشارکت مردم در ایجاد فضای سبز و حفظ محیط زیست گفت: درختکاری فقط مختص به روز ۱۵ اسفند نیست بلکه به عنوان روزی مختص برای ارزش درخت و شناخت فایده های آن است تا توجه خود را نسبت به این نعمت خدادادی بیشتر کنیم.



 



شهردار لنگرود با اشاره به مشارکت شهرداری با اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لنگرود در هفته منابع طبیعی افزود: 2500 اصله نهال از گونه های نارنج، کاج، سرو، افرا، بلوط و اقاقیا در هفته منابع طبیعی در حومه شهر لنگرود کاشت می شوند.



 



رجایی با تأکید بر ترویج فرهنگ درختکاری و حفظ و احیای جنگل ها بیان کرد: ما باید در تمامی روزهای سال امانت دار منابع طبیعی باشیم و این امر را مختص به هفته های خاص ندانیم.



 



وی گفت: آگاهی دادن و آموزش همگانی در این زمینه محیط زیست و منابع طبیعی و خدادادی می تواند موجب آگاهی بیشتر جامعه و درنتیجه دور ماندن تهدید و تخریب عرصه های منابع طبیعی می شود.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان