به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حسن خسته بند در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با ارزیابی از مجموع اقدامات قوا در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اظهار کرد: هیچ اقدام ملموسی از سوی دولت در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی دیده نشده است.

وی با بیان اینکه دولت در پایان سال باید گزارش بدهد که چه کاری در راستای اقتصاد مقاومتی انجام داده افزود: آنچه مدنظر رهبری از اقتصاد مقاومتی بوده متأسفانه تحقق نیافته است.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نگاه اعتماد به برون دولت در جهت شکوفایی اقتصاد گفت: تا زمانی که نگاه آقایان معطوف به خارج است و به درون اهمیتی نمی دهند اقتصاد مقاومتی تحققی نمی یابد.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان بابیان اینکه اعتماد به بیرون منتج به موضع گیری گستاخانه وزیر امور خارجه فرانسه می شود افزود: کشورهای اروپایی نوبر نیستند و باید دولت متکی به داخل باشد.

خسته بند با انتقاد از وابستگی بیش ازحد دولت به کشورهای اروپایی بیان کرد: اهداف همه کشورهای اروپایی از ابتدای انقلاب براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی دلیل تمایل برخی از دولتمردان به خارج را تحصیل خود و فرزندانشان در کشورهای اروپایی برشمرد و گفت: تا زمانی که دولتمردان ما توجه بیش ازاندازه به خارج دارند و خود را وابسته به آن ها می کنند وضعیت اقتصادی کشور بهتر نخواهد شد.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه اقتصاد مقاومتی تنها روی کاغذ است و همه صرفاً شعار می دهند افزود: نتیجه شعار دادن ها عدم تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در رابطه اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان