به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، ساعت 21 شانزدهم اسفند سال جاری مأموران کلانتری 124 قلهک در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند مرد میانسالی در یک خانه ویلایی در خیابان دولت، بلوار کاوه به قتل رسیده است.

دقایقی بعد از اعلام این خبر سجاد منافی آذر؛ بازپرس کشیک قتل پایتخت به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در صحنه جرم حاضر و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.

با حضور تیم جنایی در صحنه جرم که خانه ویلایی دوطبقه به وسعت حدود 500 متر بود، مشاهده شد مرد پنجاه و چهار ساله ای با هفتضربه چاقو توسط برادر پنجاه ساله اش به قتل رسیده است که در همان ابتدای تحقیقات قاتل بازداشت شد و به قتل اعتراف کرد.

تحقیقات تکمیلی نشان داد قتل در منزل مادری این دو برادر به وقوع پیوسته، مقتول در طبقه اول و قاتل با همسرش در طبقه دوم سکونت داشته اند، همچنین بررسی ها حاکی از آن بود مقتول با همسر قاتل پیش از حادثه درگیری داشته و قاتل در آن زمان در طبقه دوم بوده است، در حین درگیری مقتول با همسر قاتل، قاتل به طبقه اول رفته و با چاقو به برادرش حمله ور شده بود.

سرانجام با دستور سجاد منافی آذر؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت جسد مقتول برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل و قاتل بازداشت شد.

متهم این پرونده که پیش از ظهر امروز به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شده بود، در اظهاراتش به بازپرس گفت: 21 سال پیش ازدواج کردم و حاصل این ازدواج دو دختر است، من نمی دانم چرا این اتفاق افتاد، تاکنون هیچ شخصی حتی یک شکایت از من نکرده بود و من همیشه امین خانواده بودم.

وی افزود: زمان حادثه در طبقه دوم بودم، مادرم، همسرم و زن برادرم در طبقه همکف بودند و برادرم (مقتول) نیز آنجا بود که ناگهان صدای سروصدا آمد و من به طبقه اول رفتم و متوجه شدم برادرم (مقتول) با همسرم و زن برادرم درگیر شده و به آنها گفته از خانه بیرون بروند که من در یک لحظه برافروخته شدم و دیگر چیزی نفهمیدم، زمانی که به خود آمدم دیدم برادرم غرق در خون است که سریعاً با اورژانس و پلیس تماس گرفتیم و من همان جا ماندم.

وی در ادامه اظهاراتش به بازپرس گفت: من هیچ برنامه ای برای قتل برادرم نداشتم و از این اتفاق شوکه شده ام.

متهم پس از این اظهارات با دستور سجادمنافی آذر؛ بازپرس امور جنایی تهران برای ادامه تحقیقات دراختیار مأموران اداره آگاهی پایتخت قرار گرفت.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان