سید جواد سلیمانی با بیان اینکه واحد بودن رهبری در کشور باعث پیروزی ایران شد گفت : یکی از دلایل پیروزی انقلاب اسلامی این بود که همه آحاد مردم گوش به فرمان یک رهبر واحد به نام امام خمینی(ره) قرار داشتند و امروز نیز امام خامنه ای (رض) به عنوان جانشین امام ، ادامه دهنده مسیر انقلاب و اسلام می باشد.



به گزارش لنگرنیوز ، سید جواد سلیمانی شامگاه گذشته در مراسم تجلیل از خانواده شهدای کومله گفت : بسیاری از کشور ها در دفاع از کشور خود کشته های فراوانی دادند و ایران نیز در جنگ تحمیلی و در زمان انقلاب جوانان رشیدی را تقدیم به اسلام کرده است.



امام جمعه کومله افزود : آن چیزی که باعث ماندگاری شهدای ایران شده است و هر ساله شاهد حضور هر چه بیشتر مردم در یادواره ها هستیم اراده و نظر خداوند است.



وی اظهار کرد : با گذشت سالها از واقعه عاشورا مشاهده می شود که همه ساله وابستگی مردم به امام حسین (ع) بیشتر می شود و انس مردم با ائمه افزایش میابد.



سلیمانی ادامه داد : برخی اوقات مردم در پی تخریب فردی کارهای ناشایستی را انجام می دهند ولی اراده خداوند مانع ان کار می شود و فرد در نظد مردم عزیز می شود.



امام جمعه کومله اظهار کرد : پدران و مادران شهدا انسان های فرهیخته ای هستند که توسط خداوند انتخاب شده اند که صبر پیشه کنند تا فرزندانشان جان خود را درراه اسلام نثار کنند و پایه اسلام محکم تر شود.



وی با بیان اینکه واحد بودن رهبری در کشور باعث پیروزی ایران شد گفت : یکی از دلایل پیروزی انقلاب اسلامی این بود که همه آحاد مردم گوش به فرمان یک رهبر واحد به نام امام خمینی(ره) قرار داشتند و امروز نیز امام خامنه ای (رض) به عنوان جانشین امام ، ادامه دهنده مسیر انقلاب و اسلام می باشد.



1 (1) 1 (2) 1 (3) 1 (4) 1 (5) 1 (6) 1 (7) 1 (8) 1 (9) 1 (10)


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان