به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حجت الاسلام عظیم ابراهیمی در خطبه های این هفته نماز جمعه لنگرود اظهار کرد: عزیزترین انسان ها در نزد خداوند باتقواترین انسان ها هستند که باید در کردار و رفتار خود آن را به سیره عملی رعایت کند.



 



وی با اشاره به فرارسیدن سال نو و هم زمانی با شهادت امام هادی (ع) گفت: رسم ایرانیان این است که در ایام نوروز به بازدید یکدیگر می روند و صله رحم به جا می آوردند و خوب است حرمت امام هادی (ع) در نخستین روز سال جدید را حفظ کنیم، اگرچه در همه ایام انسان باید خودش را در برابر امامان ببیند.



 



امام جمعه موقت لنگرود با بیان اینکه گیلانیان انسان های نرم خو و مهمان نوازی هستند افزود: در ایام تعطیلات مسافران زیادی به گیلان سفر می کنند تا از طبیعت و سواحل شمال لذت ببرند ولی باید این نکته را در نظر داشته باشند که گیلان جای عربده کشی و ولنگاری نیست که مسافران هر کاری که در ذهنشان است را انجام دهند.



 



ابراهیمی با اشاره به اشغال سفارت ایران در انگلیس بیان کرد: عده ای شیعه نما به سفارت ایران در کشور انگلستان حمله کردند و با شبکه های ماهواره ای علیه وحدت در جامعه اسلامی شب و روز برنامه سازی و تبلیغ می کنند.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان