به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، سید مهدی رجایی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان در سالن اجتماعات شهرداری لنگرود با تبریک فرارسیدن سال نو اظهار کرد: اصحاب رسانه در طول سال و در هر شرایط جوی وارد عرصه خبر می شوند تا بتوانند رخدادهای خبری و عملکرد مسئولین را به مردم اطلاع رسانی کنند و امیدوارم در سال جدید در این عرصه پویاتر از گذشته گام بردارند.  

وی با بیان اینکه همه کارکنان شهرداری و اعضای شورای شهر لنگرود تلاش می کنیم تا در خدمت رسانی به مردم خوب عمل کنیم تصریح کرد: قطعاً کم وکاستی هایی نیز در کار وجود دارد ولی از اصحاب رسانه خواهشمندیم تا خلأهای موجود را به اطلاع شهرداری و شورا قرار دهند تا موارد برطرف شود و از مردم نیز به خاطر صبر و حوصله آنان تقدیر و تشکر می کنم.

 

شهردار لنگرود با بیان اینکه درگذشته ظرفیت های گردشگری نظیر کوه و دریا از شهر لنگرود گرفته شده است گفت: در حال حاضر پل خشتی به عنوان ظرفیتی برای گردشگر وجود دارد که در حال حاضر به دلیل وجود پارکینگ در حاشیه آن امکان استفاده وجود ندارد.

 

رجایی افزود: در نظر داریم تا با ایجاد پارکینگ طبقاتی علاوه بر رفع مشکل پارکینگ در سطح شهر، فضای پل خشتی نیز آزاد شود تا بتوانیم برای جذب گردشگر از طریق پل خشتی دست به کار شویم.

 

وی با اشاره به برنامه های شورا و شهرداری لنگرود در سال جدید بیان کرد: توسعه پارک فجر می تواند موجب جذب گردشگر شود که دراین باره طرح مطالعاتی آن انجام شده است که بعد از تصویب در کارگروه گردشگری استارت آغاز این پروژه زده می شود که موجب جذب و ماندگاری گردشگر خواهد شد.

 

شهردار لنگرود گفت: هم اکنون چند استخر در پارک فجر وجود دارد که میزان کل آن ها 9 هکتار است که در طرح پیشنهادی استخرها به یکدیگر متصل خواهد شد و اطراف آن نیز تفریحات آبی، ایجاد مبلمان شهری، فضای سبز و بازی  و غیره در نظر گرفته شده است.

 

رجایی با بیان اینکه این پروژه در دو فاز انجام می شود گفت: انجام کارهای عملیاتی در فاز اول توسط شهرداری لنگرود با میزان اعتبار 16 میلیارد تومان طی مدت 24 ماه انجام می شود که بعد از ایجاد زیرساخت ها، از سرمایه گذاران برای ایجاد ظرفیت های گردشگری و توریستی در فاز دوم استفاده می شود.

 

وی با اذعان به اینکه سفت کاری باغ ملی لنگرود و پارک حاشیه ای جاده چمخاله در حال انجام است بیان کرد: پارک های محله در محلات برنامه ریزی شده است و هر محله ای که این ظرفیت در آن مناطق وجود دارد بعد از کار کارشناسی، عملیات اجرای آن طبق برنامه های شهرداری انجام می شود.

 

شهردار لنگرود گفت: دو مناقصه آسفالت در چند ماه گذشته انجام شد تا برندگان مناقصه ها در سال آینده و در شرایط جوی مناسب، مشغول آسفالت خیابان ها و معابر اصلی و کوچه ها شوند که میزان اعتبار آسفالت در شهر لنگرود پنج میلیارد تومان پیش بینی شده است.

 

رجایی از تعمیر و تعویض تیرهای برق فرسوده و ایجاد روشنایی مناسب در حدفاصل میدان معلم تا میدان شهید املاکی خبر داد و افزود: یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای دفع آب های سطحی در شهر تخصیص داده شده است که این کار توسط پیمانکار در سال آینده آغاز می شود.

 

وی افزود: لوله گذاری خیابان امام خمینی (ره) می تواند معضل آب گرفتگی را تا حد چشم گیری کاهش دهد که طبق وعده پیمانکار این کار طی مدت 60 روز و در صورت وجود هوای مناسب صورت می گیرد که انجام این پروژه نیز موجب بسته شدن خیابان می شود و لازم است مردم لنگرود در این زمینه همکاری کنند تا این پروژه به پایان برسد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان