ایرج قدیم پور امروز در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر اظهار کرد: اوایل سال 1396 بود که مسئولیت امور مالی شهرداری لنگرود مجدداً به بنده واگذار شد که با حجم زیادی از بدهی و چک های صادرشده مواجه شدم.



 



وی گفت: مبلغ 2 میلیارد و 300 میلیون تومان بدهی شهرداری از انجام پروژه های عمرانی تا پایان سال 96 بود که به دلیل این حجم از چک های صادرشده، شهرداری در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان با مشکل مواجه بود و در کل در وضعیت بدی از دوران مالی شهرداری لنگرود قرار داشتیم.



 



مدیر مالی شهرداری لنگرود با بیان اینکه با انتخاب رجایی به عنوان شهردار لنگرود و آغاز به کار وی در شش ماه دوم سال گذشته، شهرداری و امور مالی با مدیریتی که انجام شد به ثبات رسید تصریح کرد: کل حقوق پرداختی خالص بدون مزایا به کارکنان شهرداری ٧٠٠ میلیون تومان در هرماه است که با مزایا و بدون اضافه کار به ٩٠٠ میلیون تومان می رسد که طی این شش ماه به صورت مستمر پرداخت شد و اولین اضافه کار نیز در همان مهرماه سال گذشته به کارکنان پرداخت شد.



 



قدیم پور با بیان اینکه در دوره مدیریت شهردار گذشته در پرداخت حقوق و مزایا همیشه با مشکل مواجه بودیم و کارکنان از وضعیت بد خود شکایت داشتند افزود: تاکنون تمامی حقوق و اضافه کار کارکنان شهرداری لنگرود در شش ماه دوم سال گذشته پرداخت شده است.



 



وی گفت: چهار ماه حقوق معوق و دو ماه اضافه کار نیز به نیروهای شرکتی پرداخت شده است و تلاش مدیریت شهرداری این است که تفاوتی بین کارکنان شرکتی و سایر نیروها نباشد.



 



مدیر مالی شهرداری لنگرود با بیان اینکه 25 ماه از اضافه کار کارکنان شهرداری در دوره شهردار گذشته پرداخت نشد افزود: خوشبختانه با مدیریت جدید در شهرداری شاهد رضایت اکثریتی کارکنان و نیروهای شرکتی نسبت به دوره گذشته هستیم و تلاش می شود تا با پوشش ضعف ها، شاهد افزایش انگیزه کارکنان و نیروهای شرکتی در شهرداری لنگرود برای خدمت رسانی به مردم باشیم.



 



قدیم پور با اشاره به بدهی 2 میلیارد و 300 میلیون تومان حاصل از انجام کارهای عمرانی توسط شهرداری در دوره مدیریت گذشته که چک این مبلغ در دست پیمانکاران است اظهار کرد: تاکنون 90 درصد مطالبات پیمانکاران پرداخت شده است و اکنون حدود 25 میلیارد از مطالبات پیمانکاران باقی مانده است.



 



وی گفت: در شش ماه دوم سال گذشته برای هر کار عمرانی که انجام می شد مبالغ نیز پرداخت شد و مبلغ انباشته شده ای وجود ندارد.



 



مدیر مالی شهرداری لنگرود با اشاره به اینکه بودجه پیشنهادی شهرداری به شورا برای سال جدید ۴۵ میلیارد تومان است افزود: بودجه سال گذشته شهرداری لنگرود 35 میلیارد تومان بود که 30 میلیارد آن محقق شده است.



 



قدیم پور اظهار کرد: شش نفر از کارکنان شهرداری نیز در اواخر سال گذشته بازنشست شدند که درمجموع حدود 150 میلیون تومان به آنان پرداخت شد.



 



وی با بیان اینکه در دوره گذشته مدیریت شهرداری لنگرود همیشه در اعتبار دفترچه های تأمین اجتماعی و پرداخت مطالبات بیمه با مشکل مواجه بودیم تصریح کرد: طی برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته با بیمه تأمین اجتماعی تاکنون بخشی از مطالبات آنان پرداخت شد و کارکنان قراردادی و نیروهای شرکتی شهرداری لنگرود در دریافت و اعتبار دفترچه های خود مشکلی ندارند.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان