به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، ذبیح الله نیک فر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سهم درمان درآمدهای تأمین اجتماعی در اختیار تأمین اجتماعی و حوزه درمان بود اظهار کرد: سازمان تأمین اجتماعی درگذشته با این سهم اقدامات عمرانی و تجهیزاتی را انجام می داد.

وی با اشاره به اینکه مجلس مصوب کرد که سهم درمان در اختیار خزانه قرار گیرد و بعد برای درمان برگردد تصریح کرد: این مسئله باید خوب مراقبت شود چراکه این سهم برای کارگران است و کارگران با دستمزدهای خودشان و با پول هایی که به تأمین اجتماعی دادند ذخیره این صندوق را فراهم آوردند تا کمبودهای حوزه سلامت و یا اجرایی شدن طرح تحول سلامت از این منبع نباشد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: در مسئله سهم درمان برای کارگران و کسانی که در تأمین اجتماعی هستند نگرانی وجود دارد که باید به این مسئله به خوبی رسیدگی شود.

نیک فر با اشاره به اینکه در قانون برنامه ششم توسعه، افزایش بها در مورد هیچ محصول خاصی پیش بینی نشد افزود: چای جز محصولات استراتژیکی بوده که در حوزه خرید تضمینی محصولات کشاورزی قرار می گیرد و برای چای نیز مانند سایر پیش بینی هایی که برای سایر محصولات خواهد شد انجام می شود.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه، مالیات بر ارزش افزوده برای چای و برنج حذف شد گفت: در بودجه سال ۹۷ ردیف اعتبار برای چای همان اعتبارات سال گذشته را دارد و این ردیف همچنان برقرار است و خرید نیز تضمینی صورت خواهد گرفت.


همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان