رئیس سازمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با بیان اینکه ایران اسلامی با رهبری امام خامنه ای امروزه در دنیای اسلام می درخشد، گفت: شهدا با اخلاصی که در راه ولایت از خود نشان دادند در پیشگاه خداوند جاودانه شدند. به گزارش لنگرنیوز ، سردار مرتضی قربانی ظهر امروز در دوازدهمین همایش رزمندگان و یادواره شهدای ادوات و ضد زره استان های شمالی کشور در چمخاله لنگرود، با اشاره به خاطرات دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: عزت مخصوص خداوند است و شهدا با اخلاصی که در راه ولایت از خود نشان دادند در پیشگاه خداوند جاودانه شدند.

وی افزود: رزمندگان در زمان آزادسازی خرمشهر با خلوص نیت و عدم ترس از غیر خدا در برابر لشکر مجهز دشمن پیروز شدند و این نصرت خداوند بود که شامل حال رزمندگان اسلام شد.

رئیس سازمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با بیان اینکه ما باید در تمام شرایط گوش به فرمان امام خامنه ای باشیم، گفت: امروزه ایران در دنیای اسلام می درخشد.

قربانی تصریح کرد: ابوبکر بغدادی سرکرده داعش در چند سال پیش آموزش های خود را در اسرائیل سپری کرد و امروزه در قالب گروه های داعش و النصره به جان مسلمانان کشورهای اسلامی افتاده است.

وی با اشاره به اینکه امروز داعش در دنیا سر بیرون آورده است، تصریح کرد: قتل عام 2 هزار سرباز شیعه و کشتار زنان و فرزندان به نام اسلام از جنایات داعشی ها است که وحشتی را در دنیا ایجاد کرده و تاکنون یک مرد نتوانسته جلوی آنها را بگیرد.

سردار قربانی با بیان اینکه بنده فرمانده سپاه بدر بودم و منطقه عراق را به خوبی می شناسم گفت :  با کمک 500 نیروی داوطلب آمادگی داریم که اگر حضرت آقا فرمان دهند به تکلیف عمل کرده و داعش را دو ماهه از عراق و منطقه پاکسازی کنیم.

 رئیس سازمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اشاره به فرمایشات رهبری در خصوص تجهیز کشورهای اسلامی گفت: رزمندگان ایران به سان هشت سال دفاع مقدس آماده رویارویی در برابر تجاوزهای دشمن و اماکن های مقدس اسلامی هستند.

 

1 (1) 1 (2) 1 (3) 1 (4) 1 (5) 1 (6) 1 (7) 1 (8) 1 (9) 1 (10) 1 (11) 1 (12)


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان