به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تشریح مشکلات معیشتی مردم در حال حاضر اظهار داشت: آنچه مسلم است معیشت مردم و زندگی روزمره آنها اولویت اول کشور است که هم آرامش مردم تأمین شود و هم مسیر کلی حرکت کشور در راستای رفاه مردم باشد.

وی افزود: این مسئله هم اولویت اول دولت و هم همه قوا است و قاعدتاً یکی از فلسفه های حاکمیت این است.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: وضعیتی که اکنون کشور با آن مواجه است محدودیت منابع دولت و در عین حال مشکلات انباشته ای است که از قبل وجود داشته و به این مشکلات اضافه شده است و در عین حال همه این مشکلات عزم مسئولان را ضعیف نکرده بلکه بیشتر کرده است.

رحیمی ادامه داد: اما حجم کارهایی که لازم است انجام شود تا معیشت و رفاه مردم تقویت شود به قدری بالاست که هر چقدر کار انجام شود کمتر دیده می شود، از طرفی هم برخی سیاه نمایی ها در این زمینه ممکن است اتفاق بیفتد و خدمات دولت و نظام نادیده گرفته شود، لذا خوشبختانه مردم از بینش لازم برخوردار هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد که مردم هم محدودیت ها را می بینند و هم مشکلات را می دانند و نکته مهم این است که مسئولان با مردم صادق باشند و اگر هم مشکلاتی واقعاً در مسیر هست صادقانه با مردم در میان بگذارند چرا که مردم قطعاً با آنها همراهی می کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین خاطرنشان کرد: به هر حال موضوع معیشت مسئله ای است که در قوانین و مقررات تکلیف مشخصی دارد، البته تکلیف دستگاه های اجرایی هم روشن است، قاعدتاً جلسه سران قوا اگر موارد خاصی وجود داشته باشد که ناهماهنگی میان قوا و یا نیاز به هماهنگی وجود داشته باشد، آنجا مطرح می شود و این چیزی از اولویت معیشت مردم کم نمی کند.

رحیمی ادامه داد: شاید یکی از موارد مهم در جلسه بعدی اعضای سه قوه مشکل ارزی ای باشد که اخیراً اتفاق افتاد و باید در آنجا مورد بحث و رسیدگی قرار گیرد، اما در مجموع وضعیت کلی کشور به لحاظ معیشت مردم به گونه ای است که همه باید تلاش بیشتری کنند تا رضایت بیشتری از مردم حاصل شود.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان