به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، شهید ابراهیم ضمامی فتیده در یک خانواده فقیر، مستضعف و مذهبی دریکی از روستاهای شهرستان لنگرود دیده به جهان گشود.

او دوران ابتدایی و راهنمایی را در محل خویش گذراند و سپس برای ادامه تحصیل به شهرستان لنگرود رفت تا به کسب علم و دانش بپردازد.

وی در اواخر دوره دبیرستان خود که قیام ملت مسلمان ایران به رهبری امام خمینی (ره) در حال شکل گیری بود با شرکت در راهپیمایی ها با امام خویش بیعت کرد.

 ابراهیم پس از انقلاب نیز همچنان در خط امام و ولایت ماند و به طور داوطلبانه وارد ارتش شد تا به همراه دوست و برادر شهیدش ابدی خواه به سوی جبهه ها شتافتند و در منطقه کرخه مستقر شدند.

 وی انسانی مؤمن، متقی و دلسوز نسبت به انقلاب بود و بسیار علاقه مند به رهبری امام خمینی (ره) و کشورش بود و توانست به یاری خداوند مهربان پیشروی دشمنان بعثی را خنثی کند.

 او آرزوی صدام را مبنی بر اینکه در مدت سه روز خوزستان را بگیرد را به آرزویی برآورده نشده و محال بدل کرد و مدت ها با بعثیان کافر به جنگ پرداخت.

شهید ابراهیم ضمامی فتیده سرانجام پس از رشادت های فراوان درنبرد جبهه های حق علیه باطل در تاریخ 18 مهر 1359 در رود کرخه در اثر ترکش خمپاره بعثیان به شهادت رسید و آسمانی شد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان