به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهر با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: سپاه مولود انقلاب و مجموعه ای فرهنگی و نظامی است که خودش را سپر حوادث کشور می کند تا امنیت کشور و مردم تضمین شود.  

وی با بیان اینکه سپاه بر خواسته از متن ملت است گفت: متأسفانه کسانی که حتی یک دقیقه وقتشان را برای انقلاب نگذاشتند سپاه را تخریب می کنند و مدعی هستند و این کاری است که در دشمن نیز انجام می دهد و عده ای خواسته یا ناخواسته در پازل دشمن بازی می کنند.

 

امام جمعه لنگرود با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با سربازان گمنام امام زمان افزود: رهبر معظم انقلاب، اطلاعات را چشم بینا و بیدار ملت معرفی کردند و به انقلابی بودن و ماندن آنان تأکید کردند.

 

خطیب جمعه لنگرود بیان کرد: نباید فکر کرد که در شرایط فعلی که دشمن از مرز ایران فاصله دارد اگر در برابر دشمن موضعی هم نگرفتیم اشکالی ندارد و این غلط است بلکه انقلابی زمان و مکان نمی شناسد.

 

سلیمانی گفت: اطلاعات باید تابع سیاست های نظام باشد نه بخشی از نظام و جناحی بازی و جناحی برخورد کردن در  اطلاعات جایگاهی ندارد.

 

وی با بیان اینکه هیچ کس نباید طلبکار انقلاب باشد خاطرنشان کرد: هنوز هم افرادی در کشور هستند که در کشور شاهد فساد هستند و هنوز هم طعم تلخ فقر را می چشند و لازم است مبارزه با فساد در اولویت کاری مسئولان قرار بگیرد.

امام جمعه لنگرود با اشاره به شکست حمله نظامی امریکا به طبس بیان کرد: دانه های شن چشم شیطان بزرگ را کور کرد و بسیاری از تئوریسین های آمریکایی به شکست در طبس و قدرت انقلاب اعتراف کردند.

 

سلیمانی با بیان اینکه جمهوری اسلامی همواره در نوک پیکان مقاومت در جهان است افزود: امروز زبان حال و دل ما آماده است تا اگر استکبار غلطی بکند با تمام وجود وارد میدان شویم.

 

وی با اشاره به کم آبی در کشور افزود: در برخی استان ها کم آبی و زمزمه های جیره بندی آب شنیده می شود و امروز در برخی زمین های کشاورزی قطره آبی وجود ندارد و باید مسئولین برای مشکل هرساله کشاورزان و مردم اقدام عملی کنند.

 

خطیب جمعه لنگرود گفت: ای کاش وزیر جهاد این مشکلات و کم آبی در مزارع را می دید و با واردات برنج دل کشاورزان را خون نمی کرد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان