به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، سرهنگ حسن فیضیان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه امام حسین (ع) همیشه الگوی پاسداران انقلاب اسلامی است اظهار کرد: ایثار، خلوص در نیت و ازخودگذشتگی از نمونه های بارز شخصیت الهی امام حسین است که پاسداران با الگو از این امام از مکتب اسلام و انقلاب پاسداری می کنند.



 

وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تأسیس سخت ترین و پیچیده ترین مأموریت ها را انجام داد که در اکثر آنان با مأموریت خارج شد و اجازه تجاوز دشمن را نداد.



 

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان لنگرود با بیان اینکه کالبد اصلی سپاه معنویت است افزود: سپاه در هر شرایطی آمادگی کامل دارد تا در برابر همه حملات دشمن علیه انقلاب و مردم ایستادگی کند تا مردم آسیب نبینند.



 

فیضیان با بیان اینکه سپاه در ترویج فرهنگ انقلاب و مقاومت پیشتاز است تصریح کرد: دشمن همواره به دنبال سپاه هراسی در کشور است تا مردم را از سپاه و سپاه را از مردم دور کند ولی سپاه در هر شرایطی در کنار مردم است.



 

وی گفت: وظیفه سپاه و بسیج حفظ انقلاب و پیش برندگی اهداف انقلاب است و حفظ و حراست از انقلاب از وظایف سپاه است که هیچ گاه از اهداف خود کوتاه نمی آید.



انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان