مهرداد بائوج لاهوتی در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر از افتتاح چند طرح عمرانی در شش ماهه نخست امسال خبر داد و اظهار کرد: طرح های بزرگی در بخش درمان، سدسازی، راه و گردشگری شهرستان لنگرود در نیمه نخست سال جاری افتتاح و به بهره برداری می رسد.


 

وی با بیان اینکه در حال حاضر دو بیمارستان در دست ساخت در شهرستان لنگرود وجود دارد افزود: یکی از بیمارستان ها با 133 تخت و بیمارستان دیگر با 64 تخت در دست احداث هست که بیمارستان 133 تختخوابی لنگرود در نیمه نخست سال افتتاح می شود.


 

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به چهار سد در دست احداث در شهرستان لنگرود گفت: دو سد پهلوان بست و گالشکلام در لنگرود با توجه به مضیقه و محدودیت آبی به زودی افتتاح و مورد بهره برداری مردم منطقه جهت تأمین آب کشاورزی می رسد.


 

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در خانه ملت با اشاره به مشکلات ترافیکی مابین شهر لنگرود و شلمان و احداث کنارگذری برای رفع این معضل خاطرنشان کرد: لاین دوم کنارگذر لنگرود که از میدان شهید املاکی تا شهر شلمان امتداد داده شده در نیمه نخست سال به بهره برداری خواهد رسید و از فشارهای ترافیکی بسیار خواهد کاست.


 

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از بهره برداری پروژه بزرگ گردشگری در لنگرود خبر داد و تصریح کرد: فاز نخست پروژه گردشگری تله کابین و سورتمه لنگرود که فضای بزرگی محسوب می شود و در شمال کشور منحصربه فرد است نیز در نیمه نخست امسال به بهره برداری می رسد و بسیار در رونق گردشگری شهرستان لنگرود مؤثر است.


انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان