به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، سردار محمدعلی حق بین عصر امروز در مراسم ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و شهید ابراهیم هادی با عنوان دوست آسمانی من که در دانشکده پرستاری و پیراپزشکی لنگرود برگزار شد اظهار کرد: در دنیای امروز شاهد رخدادهای بسیاری هستیم که علم و دانش که حاصل دست انسان است نمونه ای از این رخدادها است.  

وی با بیان اینکه دنیا به این نتیجه رسیده است که باید انسان را نیز به خدمت بگیرد افزود: روزگاری نه چندان دور استکبار در هر کشوری که می خواست وارد می شد و در مورد وضعیت آن کشور تصمیم گیری می کرد ولی با ظهور انقلاب اسلامی معادلات استکبار به هم ریخته شد.

 

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان با اشاره به اینکه انسان ها در هر عرصه ای محور هستند تصریح کرد: استکبار حدود دو دهه توسط نخبه های جهان برنامه ریزی کرد که چگونه می تواند به مرزهای ایران نزدیک شود که حاصل یکی از برنامه های آنان ایجاد داعش و گروه های تکفیری بود.

 

حق بین با بیان اینکه داستان سوریه باید برای همه ملت ها عبرت باشد بیان کرد: استکبار توسط داعش افکار زشتی را در دنیا رواج، تبلیغ و عملیاتی کردند تا بین مردم اختلاف بیندازند تا به هر قیمتی به حکومت برسند.

 

وی گفت: داعش بیش از شش هزار جوان دختر و پسر از جامعه دینی را شست و شوی مغزی داده و آماده انجام عملیات انتحاری کرد که در سر راه خود حتی به زنان و کودکان نیز رحم نمی کنند.

 

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان افزود: استکبار با ایجاد کمیته ای به نام کمیته خطر جاری حدود 300 نفر از نخبه های جهان را گرد هم آورد که وظیفه آنان طراحی نقشه ها و عملیات روانی علیه ملت ایران است.

 

حق بین با بیان اینکه طراحی دشمن علیه ملت ها بسیار دقیق و برنامه ریزی شده است اظهار کرد: اگر دست دشمن از طریق جنگ نظامی به کشور برسد به هیچ کس رحم نمی کنند و ریزودرشت را بی رحمانه از بین می برند.

 

وی با اذعان به اینکه کشتن انسان ها نوعی بازی برای دشمن است تأکید کرد: دشمن همیشه در کمین است و نباید به حرف آنان اعتماد کرد و تنها رمز ماندگاری ملت ایران اتحاد و پیروی از ولایت است.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان