به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، جبار کوچکی نژاد در نشست مشترک با مسئولان شهری رشت در شهرداری اظهار کرد: استاندار گیلان باید وقت بیشتری برای ساماندهی معضلات شهر رشت بگذارد و مانور عملکردی فرماندار رشت را ارتقاء ببخشد.

وی با بیان اینکه امورات عمرانی در رشت توسط اعضای شورا و شهردار پیگیری می شود افزود: لازم است پروژه های عمرانی در سطح ملی رشت با مشارکت نمایندگان پیگیری و به سرانجام برسد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه به شهر رشت در حوزه حمل ونقل ریلی کم لطفی شده گفت: پروژه قطار شهری رشت در سال 87 به همراه شش شهر دیگر در جدول بودجه ای قرار گرفت اما اکنون به آثار باستانی تبدیل شده است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت بیان کرد: قطار شهری رشت با همکاری نمایندگان رشت در ردیف موقت بودجه قرار گرفت و اکنون به دولت ابلاغ شده و می توان از منابع اوراق مشارکت، فاینانس و بانکی برای اجرای آن استفاده کرد.

کوچکی نژاد با اشاره به رد این پروژه از سوی شورای عالی معماری شهری کشور و با تاکید بر اینکه باید این مصوبه با مذاکرات نمایندگان رشت در مجلس باید تغییر کند خاطرنشان کرد: این پروژه باید در سال 98 با منابع از پیش تعریف شده اجرایی شود و مردم هرچه سریع تر از این نعمت برخوردار شوند.

وی با اشاره به اینکه در مشهد، قم، کرمان، شیراز و اصفهان پروژه قطار شهری کار خود را شروع کرده و به درصد بالایی از پیشرفت نیز رسیده تصریح کرد: دولت معتقد است که تعریف پروژه ای جدید برایش هزینه بر است درحالی که باید با تلاش معاون عمرانی استاندار و فرماندار رشت مقاومت دولت در عدم اجازه برای اجرای پروژه ریلی شهری رشت شکسته شود.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : جبار کوچکی نژاد

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان