لباس تیم ملی در شأن ایران نیست

۱۳۹۷/۰۲/۰۲ ۱۰:۱۹ چاپ کد خبر: 95350
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، مهرداد بائوج لاهوتی با انتقاد از نحوه انتخاب پیراهن تیم ملی ایران برای مسابقات جام جهانی، اظهار کرد: متأسفانه باوجود تبلیغات فراوان صورت گرفته پیراهن رونمایی شده برای حضور تیم ملی در جام جهانی به هیچ وجه قابل قبول نیست.

 

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی به “خانه ملت” با اشاره به تمسخر پیراهن تیم ملی در فضای مجازی و نارضایتی های به وجود آمده در این زمینه بین مردم، گفت: در طرح رونمایی شده هیچ نکته خاصی دیده نمی شود و این اثر با طراحی های خاص آدیداس مشابه آنچه برای لباس های دیگر تیم های ملی در جام جهانی انجام شده، شباهتی ندارد.

 

وی با اشاره به حذف طرح یوز ایرانی از لباس تیم ملی، ادامه داد: می توانستیم به جای نگاه تجاری در موضوع انتخاب لباس تیم ملی به ابعاد فرهنگی آن و حفظ شأن تیم ملی توجه کنیم.

 

بائوج لاهوتی با بیان اینکه جام جهانی مسابقاتی است که چشم همه دنیا به آن دوخته شده است، افزود: بحث موردنظر من استفاده از کالایی با برند خاص یا کالای ایرانی نیست بلکه موضوع موردبحث، لزوم وجود نگاه فرهنگی به طراحی لباس تیم ملی که نشان دهنده شأن و حیثیت تیم ملی است که باید به آن توجه شود.

 

عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس یادآور شد: مگر مسابقات جام جهانی با چه بازه زمانی برگزار می شود که بخواهیم از این فرصت ها این گونه استفاده کنیم لذا ضرورت دارد در طراحی و انتخاب لباس تیم ملی دقت کامل انجام گیرد.

انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان