به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور عصر دیروز (8 اردیبهشت) از بندر چمخاله و زیر ساخت های گردشگری دریایی این شهر بازدید کرد.

 

طبق برنامه ریزی که از قبل پیش بینی شده بود مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور قرار بود در نشست تخصصی طرح گردشگری بندر چمخاله در سالن اجتماعات فرمانداری لنگرود حضور داشته باشد که به دلیل کار فوری معاون وزیر در تهران این نشست کنسل شد.

 

فرماندار لنگرود، نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی و معاون عمرانی استانداری گیلان از خبرنگاران حاضر در سالن اجتماعات فرمانداری به خاطر عدم حضور معاون وزیر در نشست تخصصی و کار فوری معاون وزیر، عذر خواهی کرد.

 

حجت شعبانپور، معاون عمرانی استانداری گیلان با بیان اینکه معاون وزیر راه و شهرسازی عصر دیروز از سمت اردبیل وارد گیلان شد، گفت: سال 97 سال خوبی برای بندر خواهد بود و اصرار نماینده مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی و هدفی که شهرستان برای بندر چمخاله در نظر گرفته شده، سازمان بنادر را مجاب کرد.

 

وی ادامه داد: استاندار از محل طرح های گردشگری، دو میلیارد تومان درنظر گرفته که طرح و نقشه شهردار اجرایی شود و کار نیز آغاز شده است.

 

مهرداد لاهوتی، نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بندر چمخاله با طرح گردشگری کار منحصر به فردی خواهد بود، گفت: با توجه به استعدادی که چمخاله دارد و سازمان بنادر پیش بینی کرده است برآورد ریالی این طرح 250 میلیارد تومان است و در فاز های مختلف اجرایی می شود.

 

وی با بیان اینکه استاندار گیلان از بدو ورود به استان سه راه برای توسعه گیلان پیش بینی کرد، تصریح کرد: کشاورزی، صنعت و تجارت سه راه توسعه استان است و اقتصاد گردشگری رتبه سوم اقتصاد دنیا است و راه نجات گیلان صنعت گردشگری است که با حمایت استاندار گیلان این طرح در استان تقویت می شود.

 

لاهوتی با تاکید بر اینکه  فاز اول حوضچه بندر چمخاله سریعا شروع شود، خاطرنشان کرد: بندر چمخاله با طرح گردشگری طرحی منحصر به فرد است  و این کار باید با پیگیری همه مسئولان، زودتر شروع شود.

 

 

 

پایان پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان