به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، ششمین جشنواره سراسری بهارنارنج روز پنج شنبه در کارخانه چای شهدای کومله این شهرستان برگزار شد.  

محمدعلی خداجو در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور مردم در این جشنواره اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده سه هزار صندلی در نظر گرفته شده بود که حضور پرشور مردم مواجه شدیم که حدود 10 هزار نفر در جشنواره امسال شرکت کردند.

 

وی با بیان اینکه حفظ سنت و آئین های بومی و محلی یکی از اهداف جشنواره بهارنارنج است گفت: 50 غرفه ارائه محصولات محلی، عرقیات و صنایع دستی نیز در حاشیه برگزاری این جشنواره برای عموم به نمایش درآمد.

 

بخشدار کومله با اشاره به برگزاری این جشنواره توسط بخش خصوصی افزود: واگذاری کارها به بخش خصوصی یکی از سیاست های دولت است که دستگاه های دولتی نیز از اقدامات انجام شده حمایت می کنند که این جشنواره توسط بخش خصوصی برگزار و برخی از دستگاه های اجرایی در برگزاری این جشنواره کمک کردند.

 

به گزارش لنگرخبر، عرضه محصولات محلی و صنایع دستی، لافند بازی، بازی های بومی محلی، اجرای موسیقی سنتی و اجرای نمایش تئاتر ازجمله برنامه های جانبی ششمین دوره جشنواره بهارنارنج در کومله لنگرود بود.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان