به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد سلیمانی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان لنگرود با گرامیداشت هفته معلم اظهار کرد: مقام معلم به دلیل تأثیری است که در رشد و تعالی جامعه دارد، بسیار ارزشمند بوده چراکه معلمان تمدن ساز و آینده سازان کشور هستند.  

وی با اشاره به آخرین وضعیت برجام گفت: 22 اردیبهشت ترامپ درباره پایبند بودن یا نبودن به برجام رأی نهایی خود را اعلام می کند که به نظر می رسد نظر او خروج از برجام است.

امام جمعه لنگرود با اشاره به تمایل اروپاییان برای راضی کردن آمریکا به ماندن در برجام بیان کرد: اروپا نیز به دنبال راضی کردن آمریکا برای ماندن در برجام به شرط مذاکرات بعدی در زمینه های موشکی با ایران است که مقامات ایران نیز بارها اعلام کردند که درباره برجام هیچ مذاکره دیگری انجام نمی شود.

 

سلیمانی با تأکید بر اینکه مسئولین درباره بعد از برجام باید هم صدا و متحد باشند تصریح کرد: مسئولین اعلام کردند که در صورت خروج آمریکا و اروپایی ها از برجام، سریعاً فعالیت های خود را آغاز می کنند و باید با برنامه ریزی درست مانند زمان تائید برجام در کمتر از 20 دقیقه تصمیم مناسبی برای کشور بگیرند.

 

خطیب جمعه لنگرود گفت: ایران باید توسط هم پیمانانش به اقدام نابخردانه آمریکا و همراهانش اقدام متقابلی انجام دهد که واردات از آن کشورها یکی از راه ها می تواند باشد.

 

وی با تأکید بر اینکه آمریکا به دنبال سست کردن پایه های اقتصادی ایران است تصریح کرد: تنها راه مقابله با فتنه های اقتصادی آمریکا علیه ایران حمایت از تولید داخلی است که این چرخه حمایت از کالا و کارگر ایرانی موجب رشد صنعت کشور خواهد شد.

 

سلیمانی با بیان اینکه امام خامنه ای در جلسه با اعضای هیئت دولت در چند سال پیش، دولت را بزرگ ترین مصرف کننده کالای خارجی اعلام کرد و گفت: امروز تنفر استفاده از کالای قاچاق بین مردم و مسئولین وجود ندارد و علی بر مبارزه با قاچاق باید زمینه عدم استفاده از آن نیز ترویج داده شود.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان