به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، جبار کوچکی نژاد شامگاه جمعه در گفت وگو با خبرگزاری فارس در رشت با اشاره به برجام اظهار کرد: در همان اوایل زمزمه مذاکرات رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند که به نتیجه مذاکرات خوش بین نیستند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب مسیر در پیش گرفته دولت را در آن زمان نتیجه بخش نمی دانستند افزود: دولت در آن زمان بر افکار عمومی فشار آورد و به نیت اینکه تحریم ها یکجا برداشته می شوند و توفیقاتی حاصل می شود مذاکرات را آغاز کرد اما پس از گذشت پنج سال به نقطه اول رسیده ایم.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با بیان اینکه آمریکا کینه دیرینه با نظام و انقلاب اسلامی دارد گفت: آمریکا به هیچ چیز جز ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی ایران راضی نیست و نمی شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نظام و مسئولان باید در مقابل نافرجامی های برجام مقابله به مثل کنند تصریح کرد: طی چند سالی که پس از برجام بر ما و ملت ایران گذشت ما را عقب مانده کرد و خسارت های فراوانی در بخش های اقتصادی و غیره دیده ایم.

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به آمادگی ملت ایران برای بازگشت به قبل از مذاکرات برجام خاطرنشان کرد: ملت همچون گذشته آماده عبور از تنگنا و گردنه بسیار سخت ماقبل برجام را دارد و مسئولان نیز باید بااراده قوی در این جهت حرکت کنند.

کوچکی نژاد با اشاره به اینکه با برهم زدن برجام مشکل خاصی برای ایران به وجود نمی آید گفت: تحریم و دشمنی علیه ایران از ابتدای انقلاب اسلامی بوده است و همیشه آمریکا افکار عمومی را علیه ملت ایران شورانده است.

وی برجام را سند و برگ برنده ایران نام برد و افزود: گرچه نقض عهد و دشمنی آمریکا با ایران بر دنیا ثابت شده بود اما با گستاخی هایی اخیر در برجام دنیا بیشتر به غیرقابل اعتماد بودن آمریکا پی برده است.

نماینده مردم رشت در خانه ملت با بیان اینکه دولت در ابتدای مذاکرات جشن گرفت و منتقدان را دلواپس خواند اظهار کرد: روحانی و مجموعه دولت هرکسی را که نسبت به برجام منتقد بود را موردحمله شدید قرار می داد و اکنون که دشمنی آمریکا بر همه ثابت شده باید از ملت ایران عذرخواهی کند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان