به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، در پی سیاست های خصمانه رئیس جمهور آمریکا علیه دولت و ملت ایران و خروج یک باره از برنامه جامعه اقدام مشترک (برجام)، راهپیمایی ضد استکباری و در راستای محکومیت نقض عهد مکرر آمریکا، پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در اقصی نقاط کشور برگزار شد.



 

مردم لنگرود نیز در پایگاه های نماز جمعه شهرستان پس از اقامه نماز جمعه با شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود کافر» خشم و انزجار خود را از سیاست های خشونت آمیز جوامع استکباری اعلام و نقض عهدی آمریکا در برجام را محکوم کردند.



[gallery columns="1" size="large" ids="95961,95962,95963,95964,95965,95966"]

مردم غیرتمند شهر لنگرود نیز پس از شرکت در نماز وحدت بخش و دشمن شکن جمعه با تشکیل صفوف به هم تنیده یک صدا در راهپیمایی ضد استکباری سیاست های ترامپ شرکت کردند و با پیمودن مسیر مسجد جامع تا میدان انقلاب اسلامی این شهر اعتراض خود را به سیاست مغرضانه، خشونت آمیز و غیر دیپلماتیک نشان دادند.



 

مردم نمازگزار شهرهای کومله و اطاقور نیز با محکومیت رفتار مستکبرانه آمریکا، شعارهای ضد استکباری سردادند.



 



[gallery columns="1" size="large" ids="95943,95944"]

گفتنی است این راهپیمایی مردم پس از فرمایشات دشمن شناسانه رهبر معظم انقلاب در صبح چهارشنبه در دیدار با مسئولان آموزش وپرورش و دانشجو معلمان در خصوص برجام و خروج ترامپ از آن رقم می خورد.



 

آیت الله خامنه ای (مدظله) در سخنان خود خطاب به تیم مذاکره کننده خواسته بود تا به سه کشور متعهد فعلی در برجام نیز اعتماد نکنند.



 

مقام معظم رهبری در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرده بودند که اگر می خواهید با آن ها قرارداد بگذارید، تضمین عملی و واقعی به دست بیاورید وگرنه این ها هم همان کاری را خواهند کرد که آمریکا با ایران کرده است.



 

به گزارش لنگرخبر، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا سه شنبه ۱۸ اردیبهشت رسماً کشورش را از توافق هسته ای میان ایران و شش قدرت جهانی خارج کرد و طی فرمان امضاشده از سوی وی تحریم های هسته ای ایران که بر اساس برجام تعلیق شده بود، طی یک دوره زمانی مجدداً به کشور برمی گردد.



انتهای پیام/

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان