به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، مهرداد بائوج لاهوتی پنج شنبه در مراسم شش شهید دانشجوی شهرستان لنگرود در سالن همایش کانون زینبیه لنگرود با اشاره به فرمان خروج ترامپ از برجام اظهار کرد: اصل دشمنی کشورهای استکباری با ایران به دلیل انقلابی و اسلامی بودن این کشور است.

 

وی با بیان اینکه استکبار همیشه با انقلاب اسلامی مخالف بود افزود: انقلاب و اسلامی در کنار جمهوریت است و تمام قوانین کشور نیز بر اساس قواعد شرعی و قانونی تنظیم شده است.

 

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی نسبت به ظلم در دنیا نمی تواند بی تفاوت باشد بیان کرد: 17 هزار شهید ترور در ایران حاصل همکاری آمریکا و هم پیمانانش علیه ایران بود این در حالی است که ایران را به تروریست بودن محکوم می کنند.

 

لاهوتی گفت: ایران در اجرای برجام کاملا مفاد آن را رعایت کرد ولی آمریکا هیچ اقدام متقابلی براساس متن برجام انجام نداد که در چند روز گذشته رسما از برجام خارج شد.

 

وی با بیان اینکه صلح پذیر بودن ایران در طول مذاکرات به دنیا اثبات شد تصریح کرد: اقتصاد و فرهنگ دو موضوعی بود که بعد از انقلاب از آن غافل شدیم و امروز شاهد آن هستیم که بیشترین ضربه ها و نفوذها به کشور نیز از همین دو موضوع به کشور وارد می شود.

انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان