به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به فرمان خروج ترامپ از برجام اظهار کرد: اصل دشمنی کشورهای استکباری با ایران به دلیل انقلابی و اسلامی بودن این کشور است.



 



وی با بیان اینکه استکبار همیشه با انقلاب اسلامی مخالف بود افزود: انقلاب و اسلامی در کنار جمهوریت است و تمام قوانین کشور نیز بر اساس قواعد شرعی و قانونی تنظیم شده است.



 



مهرداد لاهوتی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی نسبت به ظلم در دنیا نمی تواند بی تفاوت باشد بیان کرد: 17 هزار شهید ترور در ایران حاصل همکاری آمریکا و هم پیمانانش علیه ایران بود این در حالی است که ایران را به تروریست بودن محکوم می کنند.



 



[gallery columns="1" size="large" ids="95959,95954,95955,95952,95953,95956,95957,95958"]



رئیس دانشگاه پیام نور استان گیلان نیز در این مراسم اظهار کرد: شهید و شهادت در تاریخ مبارزاتی شیعه جایگاه ارزشمند و ویزه ای دارد.



 



وی گفت: تمسک و الگوگیری ایرانیان از حماسه حسینی امری شایع در ایران است که در چندین سال اخیر در کشورهای غیرمسلمان نیز به عنوان الگو درآمده است.



 



سعید صادقی با بیان اینکه حماسه حسینی الگویی برای همه آزادمردان برای مقابله با استکبار است افزود: شهید علاوه بر الگو شدن در جامعه خود قهرمان ساز در ملت ها نیز می باشد که دیگر افراد جامعه از روش و منش شهید تأثیرپذیری دارند.



 



رئیس دانشگاه پیام نور استان گیلان افزود: شهدا برترین قهرمانان تاریخ ملت ها هستند که تحول زدایی و تحول آفرینی یکی از کارکردها و اثرات شهدا در هر جامعه ای است.



 



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان