به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، آرش فرزام صفت ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان لنگرود در سالن جلسات فرمانداری با بیان اینکه 11 هزار میلیارد تومان برای پرداخت تسهیلات روستایی در کل کشور در نظر گرفته شده است اظهار کرد: از این میزان 440 میلیارد تومان سهم استان گیلان است که 15 میلیارد تومان سهمیه شهرستان برای اشتغال روستایی است.



 

وی با اذعان به اینکه 50 درصد اختیارات برای پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در اختیار شهرستان لنگرود است افزود: رقابت برای جذب بیشتر تسهیلات روستایی در بین شهرستان های استان گیلان وجود دارد.



 

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری گیلان گفت: اگر شهرستان لنگرود بتواند تا پایان شهریورماه امسال به میزان سهم مدنظر برای ایجاد اشتغال برسد به میزان سهم شهرستان افزوده می شود.



 

فرزام صفت با اشاره به روند بررسی پرونده های اشتغال در استانداری بیان کرد: پرونده های اشتغال روستایی در حال حاضر طی مدت 48 ساعت بررسی و نتیجه پرونده برای دریافت تسهیلات یا اصلاح طرح و پرونده انجام می شود.



 

وی به حجم زیاد درخواست های ایجاد اشتغال روستایی در جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: جهاد کشاورزی باید تا پایان هفته جاری کلیه طرح های و پرونده های موجود را بررسی و نتیجه را به دبیرخانه اعلام کند.



انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان