به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، مهرداد لاهوتی با اشاره به نقش مهم دولت در جلوگیری از واردات بویژه کالاهایی که امکان تولید آنها در کشور هست، افزود: اقتصاد مقاومتی بایستی در عمل تحقق یابد و اینگونه نباشد که بگوییم اقتصاد مقاومتی اما کالاهای قابل تولید در کشور را وارد کنیم.

وی با بیان اینکه مردم نیز در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش مهمی دارند، ادامه داد: مردم با تغییر الگوی مصرف، حمایت و استفاده از کالای ایرانی می توانند در این ارتباط نقش آفرینی کنند.

نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی کاهش واردات، توجه به تولید داخلی و حمایت از آن را در رفع مشکل بیکاری مهم و حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: یکی از راه های ساماندهی اقتصاد کشور، اصلاح وضعیت تولید و امکان تولید کالا در کشور است.

وی خاطرنشان کرد: مردم نیز بایستی نسبت به کالای ایرانی و خرید آن تعصب داشته باشند که با تحقق این مهم، به اشتغال و تولید در کشور کمک می شود.

لاهوتی با اشاره به الگوی بالای مصرف در کشور در بخش های مختلف آب، برق، مصرف برنج، نان و ... تاکید کرد: لازم است راهبردهایی برای جلوگیری از اسراف مدنظر قرار گیرد و همه با یک اراده جمعی در کاهش هزینه های غیرضروری و پرهیز از اسراف بکوشیم.

انتهای پیام/
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : شخصیت ها

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان