سید مهدی رجایی در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با اشاره به کمبود اعتبارات و درامدها اظهار کرد: در چندین سال اخیر اکثر شهرداری های کشور با معضلات و مشکلات عدیده مالی مواجه بودند که باعث کاهش خدمات رسانی به مردم و تأخیر در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و کارگران شده است.



 



وی با بیان اینکه درامد شهرداری تیز کاهش داشته و شرایط سختی در اداره امور شهر وجود دارد افزود: افزایش هزینه لوازم ساختمانی و غیره موجب کاهش ساخت وساز شده که این نیز از دیگر مشکلات شهرداری ها است.



 



شهرداری لنگرود گفت: در طی 9 ماه گذشته با همکاری اعضای شورای شهر و تیم مدیریت شهری سعی شد تا کارکنان شهرداری کمترین کمبودها را لمس کنند تا با تمرکز بیشتری به ادامه کار برای عمران و آبادانی بپردازند.



 



رجایی با اشاره به خدمات شهرداری برای ایجاد فضای تفریحی و گردشگری در شهر بیان کرد: احداث باشگاه پینت بال (Paintball) در شهر لنگرود یکی از برنامه های شهرداری است که با مشارکت بخش خصوصی انجام می شود.



 



وی با بیان اینکه در حال حاضر مسیر قانونی برای انجام این فرایند در حال انجام است تصریح کرد: زمینی در پارک فجر لنگرود برای احداث آن در نظر گرفته شده تا با ایجاد این رشته آقایان و بانوان بتوانند در این رشته مهیج ورزشی ساعات سالمی را سپری کنند.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان